Swordy Review
Gameplay7.6
Grafică8.3
Sunet8.1
8Scor
8.9

Swordy este un joc local cu acțiune haotică bazată pe mișcări fizice. Stăpânește armele războiului folosind impulsul și sincronizarea pentru a lupta în favoarea vieții tale într-o lume construită pe oasele unui imperiu distrus.

Despre Swordy

Ce este Swordy? Swordy este la bază un joc bazat pe mișcare. Se poate juca doar cu un controller, ceea ce te va face să îți distrugi adversarii. Joystickurile te transpun direct în personaj și mișcarea armelor, lăsându-te să îți cronometrezi mișcările, aruncările și împunsăturile. Armele din Swordy și modelul de daune sunt complet bazate pe mișcare, jucătorul trebuind să stăpânească impulsul și greutatea atât a personajului, dar și cea a armei, pentru a putea lupta efectiv. Este ușor să îl joci, dar îți ia o grămadă de timp pentru a-l stăpâni.

GuardiansArena_RianFight

De ce Swordy?

O mulțime de timp ne-o petrecem jucându-ne, sau vorbind despre jocuri. Jocurile care le jucăm împreună cu prietenii sunt întotdeauna cele mai amuzante. Cu toate că îmbătrânim, jocurile rămân o parte importantă a vieții noastre. Jocurile devin un mediu în care te întâlnești cu alți oameni din toate țările pentru a explora lumile virtuale împreună, pentru a împărtăși povești și a învăța lucruri noi. Cei de la Frogshark se joacă o groază de jocuri local-multiplayer, ca Gang Beasts, Ragdoll Masters, Nidhogg, Rocket League, etc. În toate aceste jocuri este o temă comună: local-multiplayer, mișcarea, competiția – toate acestea i-au inspirat pe cei de la Frogshark să creeze jocul Swordy.

Swordy_Extra_08

De ce Early Access?

Cei de la Frogshark au lucrat la o parte din Swordy cu normă întreagă timp de 3 ani, și sunt în acel punct în care se bucură de a împărtăși jocul cu toată lumea. Făcând Swordy să fie disponibil prin Steam Early Access, va ajuta la construirea unei comunități implicate, iar în ultimă fază de a aduce jocul la varianta finală. Încasările care se fac din Early Access vor ajuta la finalizarea jocului, transformându-l într-unul nemaipomenit.

Caracteristici

Lupte bazate pe mișcări complexe și fluide. Suportă până la 4 jucători locali (până la 8 jucători în varianta finală). Legănări, aruncări, înjunghieri, scindări, înarmare dublă și mult mai mult! Control analog pentru mișcare, legănare, lovire, apărare și țintire. O grămadă de arme, arene și moduri de joc. Capacitatea de a juca în modul single-player contra calculatorului.