The Crew 2 - PS4 Review
Grafică și Sunet9
Poveste7
8Overall Score
0.0

Ubisoft tocmai au lansat cel de al doilea titlu din seria sa de jocuri cu curse, The Crew 2. The Crew 2 surprinde emoţia sporturilor cu motor americane in cadrul uneia dintre cele mai captivante lumi deschise create vreodată. Bun venit in Motornation, un teren de joacă uriaş, variat, plin de acţiune şi superb, construit pentru sporturile cu motor pe suprafaţa intregii Americi. Bucură-te de explorare fără restricţii la sol, pe apă şi in aer. Piloţii de stradă şi cei profesionişti, exploratorii off-road şi freestyler-ii se adună şi concurează in mai multe tipuri de discipline. Alătură-te acestora şi participă la concursuri intense şi impărtăşeşte momentele tale de glorie cu restul lumii. The Crew 2 iţi oferă şansa să-ţi etalezi abilităţile şi să devii campionul sporturilor cu motor.

Acest joc de curse îmbunătățește multe aspecte mai puțin plăcute din primul The Crew și aduce foarte mult conținut, dar în același timp duce lipsă de personalitate.

crew

În The Crew 2, intri în rolul unui pilot de curse al cărei cariere este în creștere. Devii o personalitate cu multă influență în lumea sportului, iar de aceea trebuie să acumulezi urmăritori ca să ajungi superstarul care vrei să fii. Numărul de urmăritori crește cu aproape orice activitate, care este forma principală de progresie în joc, funcționând ca și punctele de experiență în majoritatea jocurilor.

La fel ca și titlul anterior din serie, The Crew 2 încearcă să îmbine povestea cu o hartă open world și nu reușește să ofere jucătorului ceva incitant. Gameplayul nu funcționează împreună cu povestea, ci vei ajunge să apeși plictisit „Skip” la fiecare filmuleț ca să ajungi mai repede la joacă. Nu consider că e rău să avem într-un joc de curse și o poveste, dar mai degrabă aș lăsa-o pe dinafară dacă interferează în mod negativ cu gameplayul.

Spre deosebire de predecesorul său, The Crew 2 îți dă ocazia să conduci mașini, motociclete, bărci de viteză și să pilotezi avioane. Tranziția între vehicule este făcută foarte bine. De exemplu, nu este nevoie să aștepți să te respawnezi dacă ești cu mașina pe stradă și dorești să treci în avion, ceea ce reduce timpul pierdut. Acest lucru este realizat prin introducerea funției „Fast Fav”, care vă permite să vă transferați în terenul preferat, pe stradă, pe mare sau în aer cu o simplă atingere a unui buton. Nu există nicio întrerupere, navigare în meniuri sau așteptare ca noul dvs. automobil să fie ales; totul este integrat fără probleme în gameplay-ul propriu-zis, și merge practic instant.

De fapt, Fast Fav este marele plus al jocului față de restul titlurilor aparținând genului. Este o modalitate excelentă de a naviga pe terenurile diverse ale Americii și de a participa la experimentări omni-vehiculare, iar mai multe evenimente utilizează Fast Fav ca instrument de joc, însă lipsește din unele curse care construiesc povestea – cum ar fi cursele rare din seria Live Xtrem – iar introducerea funcției în ele ar fi ajutat jocul să se evidențieze chiar mai mult față de concurență.

crew

Condusul este foarte satisfăcător și sunt extrem de multe opțiuni în materie de vehicule, dar totuși nu sunt greu de stăpânit aproape la perfecție. Performanța fiecărui vehicul este determinată de cât loot primești și echipezi după fiecare cursă sau eveniment. Aceste piese primite sunt ușor de înțeles, adică cu cât mai mare e numărul fiecăreia, cu atât mai multe îmbunătățiri aduc mașinii în care le montezi. Având așa un nivel mare de customizare și multă diversitate în materie de vehicule, constituie un mare plus pentru joc. În plus, Ubisoft a ascultat criticii primului joc, păstrând cu înțelepciune lucrurile simple în ceea ce privește povestea care ne prezintă un simplu personaj anonim care încearcă să devină cel mai bun pilot sportiv din SUA. Poveștile se dezvoltă pe fiecare categorie de curse, însă nu intră foarte mult în detalii, construind inteligent modul de joc și narațiunea într-un întreg mai coeziv.

Harta fiind uriașă, oferă o multitudine de trasee diferite: de la străzi și canale din orașe aglomerate până la păduri cu teren accidentat. Pe lângă că lumea din The Crew 2 este imensă, aceasta și arată excepțional. După ce am admirat frumusețea jocului de sus mergând cu avionul, nu pot face reproșuri la capitolul grafică. Optimizarea pe PS4 este și ea la fel de bine pusă la punct. Jocul este prezentat ca acoperind harta Americii, însă este nevoie de aproximativ 40 de minute pentru a conduce de la San Francisco la New York în joc. Chiar dacă nu reflectă realitatea din teren, The Crew 2 nu face nici o treabă prea rea, pentru că mai toate orașele importante ale SUA sunt prezente, iar Ubisoft a capturat spiritul și atmosfera fiecăruia destul de bine.

Chiar dacă concurezi mult cu adversarii AI, The Crew 2 își respectă trecutul și este creat ca o experiență socială mai presus de toate. Găștile se întorc, dar nu mai au un rol așa de important ci sunt ma imult gazde pentru petreceri, permițându-ți să te alături lor, concurezi în evenimente împreună și să împarți recompensele. Este plăcut să concurezi alături de coechipieri și chiar să explorezi terenul împreună cu ei, dar asta doar dacă ai cu cine. În plus, chiar dacă vorbim de găști, nu se simte o rivalitate în joc între acestea și chiar dacă există clasamente, nu te motivează mai nimic să fii în top. Dat fiind acest sistem, The Crew 2 are nevoie de o conexiune online. problema e că nu poți părăsi această conexiune dacă vrei să te joci liniștit și singur, să-i ignori pe restul, pentru că jocul nu funcționează offline.

crew

The Crew 2 e un joc foarte ambițios care reușește să îmbunătățească considerabil formula folosită în primul joc din serie, aducând multă diversitate și conținut ca să te țină multe ore ocupat. Cu toate acestea, lumea din joc pare cam lipsită de viață și povestea unui pilot de curse care încearcă să ajungă faimos nu se îmbină cu gameplayul într-un mod satisfăcător. Chiar și așa, oferă mult amuzament și merită încercat. Jocul nu este un simulator, nici pe departe chiar, condusul este lejer și jocul pare a fi făcut pentru pasionații de jocuri de tip „arcade”. Jocul este disponibil doar online și mi se pare că nu este chiar potrivită alegerea pentru că îl comparăm imediat cu alte titluri, mai ales cu Forza Horizon 3 cu care acest joc seamănă mult, însă din punct de vedere a interacțiunilor online nu le putem compara.