Titan Quest Anniversary Edition Review
Poveste4
6.2Overall Score
0.0

THQNordic a lansat pe 31 august 2016, Titan Quest Anniversary Edition, titlu care combină două jocuri, Titan Quest și Titan Quest Immortal Throne, dar adaugă și o mulțime de caracterstici noi din comunitatea TQ și multe probleme au fost reparate.

Ce aduce nou Anniversary Edition?

Deci, dacă deja cunoști această serie și te întrebi ce noutăți sunt, uite o listă:
Titan Quest și Titan Quest Immortal Throne nu mai sunt separate, ele sunt combinate pentru o experiență perfectă.
Jocul a fost actualizat și reparat de diverși membri ai comunității Titan Quest, asta incluzând reechilibrarea unor articole, vrăji, artefacte sau chiar monștri.
Datorită multiplayer-ului este mai ușor ca niciodată să înveți. Nu mai trebuie să te îngrijorezi și să joci aceleași moduri.
Tone de caracteristici noi adăugate la joc, inclusiv rezoluții mai mari, iar preferata mea este setarea de viteză care face ca jocul să progreseze mult mai rapid.
Cărți de schimb pe Steam, realizări și caracteristici din Atelierul Steam integrate în joc.
Sincer aceste lucruri fac să pară un joc complet diferit, un joc îmbunătățit. Am avut parte de o experiență mult mai lină și distractivă decât oricând înainte. Dacă deja dețineți atât Titan Quest și expansiunea Immortal Throne, ediția aniversară ar trebui să fie deja în biblioteca voastră, pregătită de instalare. Recomand verificarea tuturor îmbunătățirilor și reluarea jocului pentru a vedea toate modificările.

ss_9a9a7357e6260853385e6938f72bee089279d33d-1920x1080

Stăpânirea stilului de luptă

Titan Quest este un joc de acțiune, pentru cei care sunteți familiari cu jocuri precum Diablo sau Path of Exile, modul de joc vi se va părea foarte similar. Iei rolul unui luptător misterior, bărbat sau femeie, înfruntând creaturi mitice prin pădurile Greciei, prin nisipurile din Egipt, grădinile Babilonului și multe altele. Ceea ce face Titan Quest să iasă în evidență în fața competiției este sistemul unic de a învăța aptitudinile de luptă. Aici aveți posibilitatea de a alege un stil de luptă care vi se potrivește. De exemplu, „Warfare” este stilul pentru luptătorii care vor să se specializeze în armele albe, „Storm” este stilul preferat de cei care vor să fie vrăjitori. Sunt nouă stiluri de luptă, fiecare având un set unic de mișcări ofensive și defensive.

Ceea ce e și mai interesant este că, odată la atingerea nivelului opt, poți alege un stil de luptă secund. Asta îți permite să faci o multitudine de combinații și poți creea un caracter unic și un stil doar al tău. Cum vei construi și îi vei da forma eroului, depinde doar de tine și oricare e calea aleasă, vei fi învingător în cele mai multe cazuri. De fapt, uneori s-ar putea să nu fie nevoie să folosești al doilea stil de luptă, ci să te axezi pe unul singur pe care ți-l dorești mai mult.

ss_49f0eae7b9b8fbdd271a5dda56cb94fd34f327de-1920x1080

Progresia Caracterului

Pe măsură ce explorezi lumea antică a minotaurilor, strigoilor sau orice altceva mai găsiți, veți câștiga experiență și veți avansa în nivel. La acea treaptă primiți trei puncte pe care le folosiți să învățați aptitudini de luptă, precum și două puncte atribut pe care le puteți investi în viață, energie, putere, dexteritate sau inteligență. Toate echipamentele pe care le găsiți în joc, cer anumite aptitudini pentru a le folosi. Arcurile necesită dexteritate, în timp ce armura de metal necesită putere.

ss_faa9ca57292ed6879962d37f686e7f241fcf1f1e-1920x1080

Din păcate, ca majoritate ARPG-urilor, povestea acestui joc lipsește. Dar, din nou, acest gen de joc nu se remarcă pentru poveste. De exemplu, ce încă mă deranjează este lipsa unei povești pentru eroul principal. Doar apăreți și începeți să omorâți monștri, ceea e distractiv, dar aflând mai multe despre personajul principal, începi să te atașezi și ar fi însemnat mai mult pentru cel din fața monitorului. Pe măsură ce avansați în joc, cineva sau ceva eliberează titanii, o rasă puternică de monștri care au fost separați de zei după o bătălie lungă. Acești monștri au fost eliberați și fac ravagii peste toată lumea antică.

În timp ce explorați puteți obține informații de la oamenii din sat despre vechii zei, fiind ceva ce ajută foarte mult. De asemenea, jocul este plin de misiuni secundare. Aceste misiuni le găsiți în orașele prin care călătoriți sau chiar pe parcursul aventurii voastre. Unele dintre ele au recompense foarte utile, cum ar fi puncte atribut suplimentare. În cea mai mare parte a timpului, recompensa constă în experiență.

Ca la majoritatea RPG-urilor, jocul are trei niveluri de dificultate. Ele sunt deblocate după ce terminați jocul în unul înferior. Practic, ele sunt ca un joc nou + beneficii unde echipamentul caracterului și abilitățile lui continuă de la nivelul de dificultate anterior. De asemenea, veți avea posibilitatea de a găsi echipamente mai puternice împotriva monștrilor.

În timp ce multe zone ale jocului sunt destul de liniștite, unele zone sunt pline de temnițe laterale. Aceste locații ascunse oferă experiență și cufere unde puteți găsi multe obiecte folositoare.

ss_b85e3335047f753623a7e7fd79ff70303225a606-1920x1080

Titan Quest sărbătorește aniversarea a zece ani cu o ediție specială a jocului, unde sunt adăugate nenumărate îmbuntățățiri. E un joc recomandat și pentru cei care au jucat titlurile precedente, dar și pentru unul care e prima oară în fața lui Titan Quest. Dacă ați revenit de la versiunea anterioară, cu siguranță merită să jucați din nou doar pentru a vedea toate îmbunătățirile aduse jocului, aproape făcând să fie o experiență complet nouă. Dacă ești nou, chiar nu e dificil de învățat, e ușor de jucat, singur sau cu prietenii, sau puteți alege un joc cu alți jucători de pe internet, complet întâmplător. Iar partea foarte bună este că pe Aterlierul Steam găsiți conținut suplimentar pentru joc, cum ar fi hărți personalizate și modificări de joc, dacă doriți să condimentați puțin lucrurile. Una dintre cele mai importante caracteristici ale jocului este sistemul de aptitudini, fiind capabil să potriveascaă foarte bine stilurile de luptă, aptitudinile și abilitățile alături de arme și armuri.