Wolfenstein 2: The New Colossus Review
Poveste8.6
Sunet9.5
8.8Overall Score
0.0

Wolfenstein 2: The New Colossus este unul dintre cele mai anticipate jocuri de anul acesta. Dezvoltat de MachineGames, studio premiat, jocul este continuarea lui Wolfenstein: The New Order, din 2014, distribuit de Bethesda Softworks lansarea jocului a fost programata pe data de 27 octombrie 2017.

Jocul spune o poveste destul de controversată, din cauza acesteia jocul a fost interzis în Germania. Acțiunea se petrece în America anului 1961, după ce în fostul joc, ai reușit să îl ucizi pe generalul Nazist Deathshead, se dovedește că victoria nu este de lungă durată, iar naziștii continuă să se extindă. Personajul principal, BJ Blazkowicz, sau “Terror-Billy” se trezește într-o America condusă de naziști și este nevoit să se alăture Rezistenței, un grup de americani care au ca scop pornirea unei revoluții, dar pentru a reuși au nevoie de mai multe persoane care să lupte alături de ei. Acest grup este singura speranță a Americii pentru a restaura pacea și libertatea în lume prin eliminarea regimului nazist.

Ce poate fi mai distractiv decât să omori naziști în armuri lucioase, într-o lumea foarte modernă pentru anii ’60, cam asta au avut în minte cei de la Bethesda când s-au gândit să modernizeze seria Wolfenstein. Primul joc care a debutat sub acest nume a apărut în 1981 și se spune că este un pionier al jocurilor FPS, alături de DOOM. Eu personal am jucat toate jocurile noi din seria Wolfenstein și pot spune că acesta m-a atras cel mai tare.

Deși ucisul de naziști este deja destul de satisfăcător, animațiile sunt foarte diversificate, foarte bine realizate și chiar nu vei ezita atunci când vine vorba de a ucide un soldat. Un aspect foarte interesant și destul de nou în acest joc este faptul că inamicii vor reacționa în funcție de ce parte a corpului ai lovit, se vede că dezvoltatorul a fost foarte atent la micile detalii. Deși jocul nu se diferențează prea tare de titlurile anterioare, el reușește să te țină în priză pentru a afla povestea care este foarte bine scrisă.

Armele folosite de personaj sunt atent lucrate, arată bine și există unele destul de futuriste, cum ar fi arme cu laser și altele. Jocul îți oferă mai multe posibilități de a-l termina, dacă ești genul căruia îi plac jocurile de tip sneaky și îți place să te furișezi și să iei inamicii prin surprindere, jocul îți oferă această posibilitate, iar dacă ești genul căruia îi place să se arunce în mijlocul acțiunii și să de dueleze cu o mulțime de inamici, simultan, atunci vei putea face și asta. În marea parte a timpului vei combina cele două stiluri de joc pentru că odată ce ești văzut furișându-te, singura ta variantă este să te lupți cu toată lumea care îți apare în cale. Un element destul de origial este faptul că îți poți folosi ambele brațe pentru a trage și îți poți echipa arme diferite pentru fiecare mână, de exeplu într-o mână vei putea ține pistolu, iar în cealaltă arma automată.

Pe langă soldați naziști în armuri, vei fi nevoit să te bați și cu tot felul de roboți care se a seamănă cu câini, inamicii sunt foarte diverși cu tot felul de clase de luptători germani.

Bineînțele că un joc atât de așteptat de toată lumea, nu putea arăta rău. Grafica este foarte bună și jocul pare foarte realist, partea cinematică a jocului parcă nu arată așa cu mă așteptam. Parcă personajele se mișcă cam ciudat în unele cadre, nu prea au naturalețe și par că se mișcă forțat. Sunetul este foarte bun, actorii care au dat voicle personajelor au făcut o treabă excelentă. Muzica și sunetul de fundal se combină foarte bine și creează a oatmosferă de război.

Mai jos este un gameplay.

Wolfenstein 2: The New Colossus a fost un joc foarte așteptat și pot spune că s-a ridicat la nivelul aștepărilor. Gameplayul diversificat cu povestea interesantă, te fac să nu îți doreșt să pleci din fața televizorului, eu unul am fost impresionat de grafica foarte bună. Tema jocului poate fi ofensatoare pentru unele persoane, dar jocul împachetează foarte bine tot ce are de oferit acest joc și se adresează unui public pe care îl cunoaște. Eu cred că prețul de 60$ este binemeritat.