Wonder Boy: The Dragon's Trap Nintendo Switch Review
Gameplay7.1
Raport calitate/preț7
Muzică 8.5
7.9SCOR
0.0

Wonder Boy: The Dragon’s Trap este un remake pentru Nintendo Switch al jocului Wonder Boy 3, original lansat pe Master System în anul 1989. Jocul este un platformer clasic dezvoltat de Lizardcube, apărut pe data de 8 iunie 2017.

Personajul tău, Wonder Boy, sau mai nou Wonder Girl, este blestemat de un un dragon robot și este transformat într-o șopârlă care scuipă foc. Pentru a scăpa de blestem ei trebuie să ucidă mai mulți dragoni, pentru a-și recăpăta forma inițială și pentru a scăpa pământul de rău. Cu fiecare dragon învins, blestemul se intensifică, transformându-te într-un nou animal. În căutarea lui Shalamander Cross, singur obiect care poate ridica blestemul, va  trebui să explorezi zone foarte mari locuite de monștri morocănoși și dragoni exotici.

Începând cu aproape nimic îți vei croi calea spre ieșire prin mai multe zone conectate de un butuc prin care vei trece, te vei lupta cu șerpi, crabi, fantome și tot felul de monștri, colectând echipament cu scopul de a deveni cât mai puternic și de a ruși să învingi dragonii care servesc pe post de boși. Cu viața limitată trebuie să ataci la momentul perfect, după ce înveți ce pot face fiecare bos în parte de aceea jocul se aseamănă mai mult cu Dark Souls decât cu Donkey Kong.

După ce reușești să înfrângi un dragon, te vei transforma în creaturi cu diferite puteri, de exemplu un șoarece care se poate cățăra pe pereți sau într-un om pește care poate înota, astfel oferindu-ți accesul la zone noi cu crabi de diferite culori, fantome diferite și dragoni mai speciali.

Eu am jucat și varianta pentru PC și cred că acest joc este mult mai bun pe Switch, deoarece controalele sunt mult mai naturale și mi-a fost mult mai ușor să îl joc. Pe PC este foarte greu de jucat fără un controller decent, sau de pe tastatură plus pe Switch jocul este mult mai portabil ceea ce este foarte bine deoarece nu este un joc intens, este perfect pentru jucat oriunde.

Stilul Grafic se plasează unde între un desen făcut de mână de un fan și un film Disney. Un lucru foarte interesant și original este faptul că la apăsarea unui singur buton, poți trece în modul retro. În acest mod poți experimenta Wonder Boy ca în în ziua în care a fost lansat pentru prima oară. Este foarte interesant, mai ales pentru cei care nu au avut ocazia de a experimenta un joc retro de acest gen.

Muzica este foarte bine aleasă și chiar te trimite cu gândul la un tărâm de basm. În modul retro muzica se schimbă, din cea obișnuită este convertită pe 8 biți, sunete ce pot stârni o grămada de amintiri pentru unele persoane.

Eu cred că cei 19,99$ constituie un preț acceptabil pentru acest joc drăguț. Din ceea ca am observat consider că vanrianta pentru Nintendo Switch este puțin mai bună, iar faptul că ai posibilitatea de a lua jocul cu tine ajută la creșterea popularității.

Poza de profil pentru Patrick