Wonder Boy: The Dragon's Trap Review
Muzică8.5
Grafică8.9
Raport calitate/preț3
6.9Overall Score
0.0

Multe se pot schimba în aproape 30 de ani de gaming, dar un platformer bun rămâne pe vecie. Inițial lansat în 1989 pentru Sega MasterSystem, Wonder Boy 3: Dragon’s Trap s-a relansat pe data de 8 iunie.

Personajul tău, Wonder Boy, sau mai nou Wonder Girl, este blestemat de un un dragon robot și este transformat într-o șopârlă care scuipă foc. Pentru a scăpa de blestem ei trebuie să ucidă mai mulți dragoni, pentru a-și recăpăta forma inițială și pentru a scăpa pământul de rău. Cu fiecare dragon învins, blestemul se intensifică, transformându-te într-un nou animal. În căutarea lui Shalamander Cross, singur obiect care poate ridica blestemul, va  trebui să explorezi zone foarte mari locuite de monștri morocănoși și dragoni exotici.

Gameplay-ul va fi foarte familiar pentru oricine a pus cel puțin o dată mână pe Metroid sau Castlevania lansate în 1995, sau, mai recent Ori and the Blind Forest. Începând cu aproape nimic îți vei croi calea spre ieșire prin mai multe zone conectate de un butuc prin care vei trece, te vei lupta cu șerpi, crabi, fantome și tot felul de monștri, colectând echipament cu scopul de a deveni cât mai puternic și de a ruși să învingi dragonii care servesc pe post de boși. Cu viața limitată trebuie să ataci la momentul perfect, după ce înveți ce pot face fiecare bos în parte de aceea jocul se aseamănă mai mult cu Dark Souls decât cu Donkey Kong.

După ce reușești să înfrângi un dragon, te vei transforma în creaturi cu diferite puteri, de exemplu un șoarece care se poate cățăra pe pereți sau într-un om pește care poate înota, astfel oferindu-ți accesul la zone noi cu crabi de diferite culori, fantome diferite și dragoni mai speciali.

Stilul Grafic se plasează unde între un desen făcut de mână de un fan și un film Disney. Un lucru foarte interesant și original este faptul că la apăsarea unui singur buton, poți trece în modul retro. În acest mod poți experimenta Wonder Boy ca în în ziua în care a fost lansat pentru prima oară. Este foarte interesant, mai ales pentru cei care nu au avut ocazia de a experimenta un joc retro de acest gen.

Muzica este foarte bine aleasă și chiar te trimite cu gândul la un tărâm de basm. În modul retro muzica se schimbă, din cea obișnuită este convertită pe 8 biți, sunete ce pot stârni o grămada de amintiri pentru unele persoane.

Eu m-am simțit bine jucând acest joc, dar prețulde 19,99$ este exagerat pentru un plattformer atât de simplu, mai ales că acet gen de jocuri este destinat unui public destul de restrâns, persoanelor care chiar au mai avut tangențe cu cu jocurile anilor 90′.