ZiL Truck RallyCross Review

Ara Interactive a lansat oficial pe 7 aprilie, 2017, primul lor joc indie de curse ZiL Truck RallyCross. ZiL Truck RallyCross are la baza camioane pline de noroi care se întrec pe trasee off road.

Ideea de bază a jocului este să câștigi toate competițiile și campionatele ,să ajungi cel mai bun șofer cu cel mai bun camion.

Jocul a fost lansat cu trei modele de camioane cu diferite costumizări deja atașate:

• ZIL-164
  • ZIL-130
  • ZIL-433360

În meniul de tunning al camionului se poate dezvolta doar puterea camionului care trebuie să o redea pe traseu pentru a fi pe locul I, altfel nu vei reuși să ajungi la campionatul final. Neavând încă cum să modifici aspectul camionului: să schimbi culoare, să adaugi diferite piese de tunning pentru un aspect mai fioros, blând sau poate chiar mai drăguț. Tot în meniul de tunning cum spuneam și mai sus opțiunile pentru dezvoltare puterii camionului vine alături de câteva paintjob-uri prestabilite pentru toate cele 3 modelele de camioane.

Revenind la curse, jocul are șase campionate, al șaselea fiind cel final în care jocul se termină. Fiecare campionat are câte patru curse pe care trebuie să le termini pe un loc cât mai bun pentru a trece la un alt campionat, până la campionatul final. Dupa fiecare cursă veți primi o anumită sumă de bani pe care o puteți investi în camionul vostru pentru a putea câștiga cursele, pe măsură ce îți îmbunătățești mașina vei concura cu mașini mai bune.

Cam asta e tot ce oferă jocul în momentul de actual, developerii, au promis mult mai multe lucruri în viitoarele update-uri.

Grafica arată destul de bine însă optimizarea e destul de slabă având un calculator decent jocul nu imi rulează în 5o-6o FPS ceea ce e o problemă pentru mine, nefiind un joc de top cu o grafică de top. Însă pentru primul joc lansat pe Steam de Ara InteractiveZiL Truck RallyCross arată destul de bine. Ei bine la sunet avem o problemă, este destul de ok și muzica și efectele sonore însă nu poți da mai tare sau mai încet, singura variantă din meniul jocului este să il oprești/pornești, așă că trebuie să intri tu în driverul audio și să modifici volumul după propriul plac.

Raport Calitate-Preț

Pe ZiL Truck RallyCross îl puteți găsi pe Steam la prețul de 4.99 euro. După părerea mea e un preț mai mult decât corect pentru ce oferă. La raport calitate-preț ZiL Truck RallyCross stă bine, dacă developerii se vor ține de cuvânt și vor adăuga în joc tot ce au promis jocul va ajunge un chilipir.

În concluzie mi-a făcut plăcere să joc ZiL Truck RallyCross fiind un joc destul de competitiv, neavând încă modul de multiplayer dar este jocul ideal pentru o persoană care preferă joculețele cu simulare de curse cu camioane în general, ceea ce nu vezi în fiecare zi.

Poza de profil pentru Allex