Zombie Night Terror Review
GRAFICĂ ȘI SUNET6.5
RAPORT CALITATE-PREȚ5.5
6.3Overall Score
0.0

NoClip alături de Gambitious Digital Entertainment au lansat în vara anului trecut, 20 iulie 2016,  Zombie Night Terror  un joc indie cu zombi de strategie.

Despre joc

Ești pregătit pentru cea mai palpitantă noapte din viața ta? Ceva ciudat se întâmplă prin oraș și dintr-o dată  lumea se transformă în mutanți însetați de sânge. Și tu ai fost ales să fi capul acestei armate. Tot ce trebuie să faci este să răspândești cât mai mult virusul și mutanți pentru ca ușor, ușor oamenii normali de pe această planetă să dispară.

„Singura modalitate de a supraviețui apocalipsei zombi, este de a fi apocalipsă!”

Coordonarea ta e cheia jocului pentru că zombi sunt mai proști decât te-ai aștepta, neavând materie cenușie ei vor merge doar în față și în spate, vor omorâ tot ce prind în cale și vor cădea în capcanele mortale într-o secundă de neatenție plasate de oamenii normali pentru a încerca cu toate puterile să oprească apocalipsa zombi și distrugerea omenirii. În concluzie să îți duci misiunea până la capăt, să distrugi tot ce ține de oameni și omenire va trebui să ajuți mutanții să se orienteze și ghideze spre următoarea masă delicioasă a lor. Cu ajutorul unor mutații speciale, în urma cărora unele trupe ale armatei tale de zombi vor evolua sau își vor îmbunătăți unele atribute, vei reuși să îți termini misiunea cu succes.

Imprăștiați teroare prin 40 de niveluri și adunați cât mai mulți zombi în armata voastră. Cu cât te apropii de dispariție totală a omenirii de pe glob, supraviețuitorii vor lupta din ce în ce mai greu pentru a opri armata de zombi…pentru totdeauna.

Zombie Night Terror este un joc single-player de strategie în care trebuie să coordonezi o armată de zombi fară creier, tu vei fi creierul lor, trebuie în primul rând să îți ferești armata de mutanți de capcanele puse de oameni pentru a apropi distrugerea totală a oamenirii, dificultatea crește odată cu nivelul, creierul, care lipșește de la mutanți, e arma de baza pe care jucătorul trebuie să o dețină pentru a putea termina jocul și pentru a putea să atingă obiectivul propus.

Pe lângă capcanele amplasate de oameni pe parcursul gameplay-ului veți întâlni și simpli oameni cu arme letale care trebuiesc contaminați cât de repede posibil pentru ca poate fi letal pentru tine și armata ta.

În Zombie Night Terror vei fi nevoit să îți anticipezi orice mișcare făcută pentru a putea duce misiunea la bun sfârșit pentru ca îți poți atrage singur armata în capcane.

Zombie Night Terror se încardrează în categoria jocurilor pixel grapchis în care toată grafică este structurată în pixeli, fiind un joc apocaliptic, cu zombi peste tot culoarea de bază este negrul neavând nicio culoare pozitivă care să îți ofere o speranță că omenirea ar putea să câștige în această luptă. Grafica este una drăguță fiind un joc amuzant făcut cu scopul de a-ți anima câteva ore din zi sau din noapte în care nu ai altceva mai bun de făcut. Culorile fiind în general închise ochii nu se vor simți prea obosiți după câteva minute,ore de joc ceea ce aduce un plus jocului.

Efectele sonore sunt și ele ok, acestea reușesc oarecum să te aducă intr-o lumea apocaliptică, într-o lume „moartă” în care oamenirea dispare încet, încet. Însă fiecare început de misiune are un intro pentru o posibilă poveste a jocului în care două sau mai multe persoane discută dar fără text-ul ajutător ar fi imposibil să întelegi ce vorbesc având o limbă proprie cum este și în seria de jocuri „The Sims”.  Pentru cea mai bună experientă la capitolul audio developerii au lansat un DLC cu soundtrack-ul original cu o listă interesantă de piese le prețul de 5,99€.

Raport Calitate-Preț

Aș putea spune că Zombie Night Terror are un preț exagerat împreună cu DLC-ul audio pentru ce oferă și pentru cât oferă. Jocul împreună cu DLC-ul costă 17,99 €, iar jocul fară DLC costă 12,99€. Ei bine, Zombie Night Terror ne amuză, ne distrează, ne ține în priză, ne pune rotițele în funcțiune fiind un joc mai mult de strategie însă prețul este unul puțin cam prea mare pentru calitatea jocului, gameplay-ul fiind unul minunat.

În concluzie

Fără prea multe detalii Zombie Night Terror este un joculeț care ne aduce aminte de jocurile vechi pixelate cu zombi, cu sânge, cu acțiune. După aproape 2 ani de la lansare acest joc datorită developerilor care nu au „aruncat” jocul undeva intr-un colț al camerei, încă mai primește update-uri chiar dacă nu ar fi prea multe de modificat sau schimbat în joc, doar de adăugat.