Ancestors: The Humankind Odyssey - Review
  • Perioada jocului
  • Evoluția jocului
  • Sunet
8.3Scor
0.0

Jocurile video au potențialul de a vă învăța, de a vă excita și de a vă face să vedeți lucrurile într-o lumină diferită sau dintr-o perspectivă diferită.

Ancestors: The Humankind Oddysey seamănă foarte mult cu jocurile moderne în unele aspecte, iar în altele, este ceva complet diferit și unic. Deși provine de la creatorii care ne-au adus seria Assassin’s Creed, nu este chiar așa. Ancestors este un joc de supraviețuire. Ei bine, de fapt, este jocul de supraviețuire, care spune povestea unui primat și a clanului lor în lupta lor de a supraviețui, adapta și evolua.

În Ancestors nu există o poveste a jocului. Povestea este cea pe care o creați. Aventurile tale pot varia de la micile triumfuri ale învățării, de a-ți folosi ambele mâini până la momentele mai mari precum bucuria nașterii și înaintarea descendenței tale. Ancestors este un joc de simulare de supraviețuire complexă, care nu te ajută și te face să te gândești la fiecare mișcare. Vă permite să analizați consecințele fiecărei acțiuni pe care le faceți, la fel cum ați fi voi. Cu toate acestea, nu este un joc bazat pe ture sau un simulator, este un joc al lumii deschise la a treia persoană.

Ancestors poate fi puțin plictisitor și neînțeles la început. Într-adevăr, nu există prea multe lucruri și un ghid ușor de înțeles, chiar dacă alegeți pentru prima dată modul cu ajutor. Vi se oferă o lume care trebuie să o explorați în ritmul dvs. Există câteva reguli destul de brutale la început. Nu puteți ucide de la început animale de pradă, de asemenea, puteți muri de foame sau de sete. Puteți merge într-o zonă în care vă deveniți speriați pentru viața voastră, copleșiți și frenetici. Puteți să fiți mușcați de șerpi veninoși care vor întuneca vederea și vă vor face mai slab și mai lent. Vă puteți rupe membrele dacă vă confruntați cu un salt și o cădere de la o înălțime destul de mare, ceea ce vă face să vă deplasați mult mai lent, fiind mai greu să urcați sau să fugiți de prădători. La fel ca și alte jocuri de supraviețuire, acestea sunt elementele de bază la început. Veți învăța să găsiți mâncare și apă, unde vă puteți odihni și cu ce puteți interacționa.

În Ancestors nu veți juca doar cu un singur personaj. La început, controlezi un clan și tot ce ține de el. Primatul cu care începeți va muri. Fie că este vorba de bătrânețe sau ucis de un tigru care te urmărește. Treaba ta este să supraviețuiești, să evoluezi, să înveți copiii abilitățile pe care le vor îmbunătăți și le vor transmite copiilor lor… și așa mai departeOdată ce ați început să descoperiți aceste lucruri, Ancestors devine ceva mai transparent, dar nu mai puțin distractiv, deoarece există încă o mulțime de surprize în joc. Cu toate acestea, în curând îți vei da seama că obiectivul tău este să mergi înainte, cu mai multe generații, blocându-te în abilitățile pe care le-ai învățat în lume. Există puține sisteme diferite în joc aici. Prima este o serie de provocări care vă oferă oarecum un obiectiv. Acestea necesită să efectuați diferite acțiuni. Aceasta poate fi găsirea și utilizarea anumitor instrumente și elemente sau combinații. Există abilități deblocate prin explorare. Și există obiective expansive care constau în lucruri precum găsirea de noi membri ai clanului care să vă fie alături în lume sau să vă intimidați prădătorii înainte de a vă ataca. Aceste provocări, împreună cu utilizarea simțurilor dvs. în lume pentru a afla mai multe despre el, găsind articole noi, locații, prieteni și dușmani, vă vor conduce să deveniți mai capabil. Din nou, aceasta nu este o listă de verificare a lucrurilor de făcut, ci mai degrabă un lucru pe care îl vedeți ca o etapă importantă DUPĂ ce ați făcut-o.

Ancestors nu este lipsit de defecte. Întrucât jocul se lansează pe PC mai întâi, există o singură modalitate de a juca acest joc în acest moment și asta va fi în magazinul Epic Games. Acesta ar putea fi un element de dezbinare pentru unii, dar chiar dacă nu este cazul, trebuie să fie trecute cu vederea și alte lucruri. Controalele jocului sunt unul dintre lucrurile majore care împiedică jocul să fie plăcut. Ancestors este gândit pentru a fi jucat cu ajutorul unei manete de xbox sau playstation, astfel controlul din tastatură este destul de dificil și te face să pierzi timp uneori. Experiența de joc este total diferită cu ajutorul unei manete Xbox conectate la calculator. Un alt minus al jocului este grafica care necesită îmbunătățire.

Recenzia noastra este bazată pe ediția de PC. Mulțumim producătorului pentru cheia de review. Am petrecut și noi câteva ore în joc și vă prezentăm un scurt video realizat de echipa noastră.