Borderlands 3 - PS4 Review
  • Sunet excepțional
  • Poveste amuzantă
  • Grafică specifică seriei
  • -
9.5Scort
0.0

Au trecut aproape zece ani de la lansarea inițială a primului Borderlands. De-a lungul anilor, am văzut Borderlands 2 și Borderlands: The Pre-Sequel , ambele încercând să capteze aceeași formulă din jocul inițial, făcând-o totodată mai bună. Ambele încercări au reușit în cea mai mare parte, deși au fost mai slabe în unele puncte.

Prin Borderlands 3, Gearbox a reușit să aducă cea mai bună din formula Borderlands unei generații noi, adăugând în același timp câteva lucruri noi care ajută jucătorii să creadă că joacă un joc nou, deși se continuă vechiul Borderlands.

Este o poveste la fel de veche ca timpul, un dezvoltator care încearcă să-și îmbunătățească formula de joc, iar inovația constantă este o mare parte a progresului către viitor. Sigur, există unele părți plictisitoare ale Borderlands 3 atunci când privești lucruri precum expresii faciale, animații și chiar asculți unele dintre liniile vocale. Dar această rugozitate face ca Borderlands 3 să se simtă ca un adevărat succesor al jocului inițial, o parte a stilului de artă pe care Gearbox l-a creat.

Uneori, liniile vocale nu sunt grozave, iar calitatea generală a animațiilor poate lăsa un pic de dorit uneori. Acest lucru a fost mereu remarcat ca o parte a modului în care este prezentată franciza Borderlands și cred că este pur și simplu nostalgic faptul că Borderlands 3 oferă aceleași senzație vizuală și aspră. Desigur, unii ar putea să privească acest lucru într-un mod diferit, având așteptări diferite de la un joc din 2019, dar pentru mine, aceasta este o parte cheie a farmecului care m-a făcut să revin la această serie de-a lungul anilor.

Ca și poveștile anterioare ale Borderlands, Borderlands 3 urmărește un grup de vânători Vault în timp ce încearcă să vâneze noi Vaulturi și să le deschidă. De-a lungul drumului, își unesc forțele cu grupul Crimson Raiders codus de preferata tuturor, Lillith. Împreună, trebuie să îi oprească pe gemenii Calypso, un grup de streameri mediocrii, care caută să deschidă Marele Vault și să devină zei. În timp ce complotul general ar putea suna un pic simplu, jucătorii vor trebui să treacă peste diferite obstacole în timp ce vânează bolți și încearcă să îi oprească  pe gemenii Calypso de la distrugerea universului.

De-a lungul celor 20 de ore pe care le-am petrecut în campanie, am explorat mai multe planete diferite, fiecare oferind câteva lucruri noi. Niciodată nu am rămas fără activitate, explorând diferitele zone pe care Gearbox le-a reunit.

O mare parte din farmecul Borderlands este faptul că producătorilor nu le este frică să facă glume sau că personajele spun comentarii stupide. Această abilitate este cea care ajută la scoaterea în evidență a distracției din universul Borderlands, ceea ce a prins foarte bine la public. Așadar, dacă sunteți fan al comediei din jocurile anterioare Borderlands, atunci veți găsi aici multe emisiuni, inclusiv câteva linii grozave ale unor personaje foarte cunoscute din franciza.

Un punct forte în Borderlands 3 este sunetul și replicile personajelor. Deși mulți nu știu, Gearbox a avut câteva probleme în ultimile luni, iar echipa a decis să schimbe mulți dintre actorii vocali, iar acest lucru a ajutat să aducă la viață personaje iconice precum Claptrap și altele. Am avut unele dubii că nu vor reuși acest lucru. Din fericire, am fost plăcut surprins de cât de bine reușesc acești noi actori vocali să scoată în evidență personajele.

Borderlands 3 se concentrează destul de mult și pe reîntâlnirea jucătorilor cu unele dintre cele mai iconice personaje ale seriei în timp ce călătoriți de pe o planetă pe alta, dar nu vom dezvălui cu exactitate tot ceea ce veți întâlni. Să spunem doar că multe dintre cele mai bune personaje care au apărut în seria Borderlands se întorc într-o anumită modă și se împletesc foarte bine cu toate personajele noi. Fiecare dintre personajele noi le este ușor de descoperit și m-am trezit deosebit de fericit de felul în care personaje noi precum Lorelei au ajutat la povestea jocului.

Desigur, adevărata distracție prin jocurile Borderlands este găsirea tuturor armelor și lucrurilor pe care le poți echipa, iar Gearbox a dat tot ce a fost mai bun la acest capitol. Există atât de multe arme de găsit și de ales în timp ce explorați planetele jocului. Puteți găsi arme care explodează când sunt aruncate, arme care sar și care urlă cu durere și chiar arme care aleargă pe picioare când le-ai aruncat. Creează un colaj foarte frumos cu diferite arme și vei găsi chiar și o mulțime de arme cu opțiuni elementare și moduri de tragere opționale.

Pentru mine, franciza Borderlands a stabilit întotdeauna un precedent pentru a le oferi jucătorilor toate instrumentele de care au nevoie pentru un moment de distracție distins și ultimul capitol din franciză nu dezamăgește deloc. Am petrecut o grămadă de timp privind prin inventarul meu în timp ce mă jucam, privind diferite arme și diferitele efecte pe care le ofereau. În cele din urmă, nu am rămas niciodată cu o singură armă, atât timp cât jocul mi-a aruncat în mod constant arme noi, oferindu-mi tot mai multe motive pentru a continua să o schimb.

Borderlands 3 se simte ca întoarcerea trupei tale favorite în studio pentru încă un album minunat. O colecție de hituri adunate pentru a sărbători ceea ce te-a făcut să te îndrăgostești de acea trupă în primul rând. Cantitatea nebună de conținut prezentată aici, inclusiv misiunile secundare, colecțiile, toate luptele cu protectorii Vault și personajele îndrăgite fac din Borderlands 3 un joc minunat.

Această recenzie se bazează pe o copie PS4 a jocului oferită de editor. Borderlands 3 este disponibil pe PlayStation 4, Xbox One și în Epic Games Store din 13 septembrie 2019.

Mai jos aveți un scurt gameplay realizat de echipa noastră.