Combat Racers Review
Gameplay5.5
Grafică4.5
Sunet4.5
4.8Overall Score
0.0

Racers Combat este un joc multiplayer local de tip fast-paced, luptele sunt pentru până la patru jucători. Tu conduci propria mașină personalizată, încercând să dejuci planurile adversarilor tăi înainte ca aceștia să-ți devină superiori. Reacțiile rapide sunt esențiale deoarece o singură mișcare greșită poate face diferența dintre victorie și de a sfârși cu mașina distrusă. Jocul a fost lansat pe Steam la data de 16 aprilie, el este produs și distribuit de The Major Game Company. Combat Racers este primul joc dezvoltat de The Major Game Company, un start-up din Finlanda

Fiecare personaj are propria lui siglă, care este vizibilă la mașina fiecăruia. Toate caracterele sunt pline de culoare, dar fiecare personaj are culoare diferită care-l reprezintă, ceea ce este bine, deoarece sunt mai puține șanse de a încurca mașina ta cu a vreunui inamic. Fiecare personaj are câte o mașină care este mai bună la ceva și mai slabă la altceva, dar există și mașini echilibrate. Unele au damage mult, dar au viață scăzută și viteză medie, alții au mai multă viață, dar damage scăzut și tot așa. Când selectezi caracterul și mașina, îți poți selecta și cu ce arme să joci, le alegi pe cele cu care tu joci mai bine, de exemplu mie îmi place să joc cu laserul și aruncătorul de flăcări.

Combat Racers

Într-un meci pot fi până la 4 playeri, care vor lupta și-și dovedi unu altuia abilitățile lor de îndemânare. Dacă vezi că inamicul tău are viața scăzută, iar tu nu prea mai ai muniție, și te gândești că dacă încerci să te apropii destul de mult de el, în cât să fii sigur că-l nimerești, te avertizez că nu este cea mai bună idee, deoarece poate și inamicul tău nu mai are muniție și te așteaptă cu o armă de apropiere, sau poate cu una de depărtare, dar este mai rapid ca tine și ți-a distrus toate visele.

Combat Racers

Controlul mașinilor este bun, este cam greu să nimerești adversarul dacă este la distanță, dar asta ține de îndemânarea ta și a adversarului, dar ține și de noroc. O rundă poate să dureze până la 90 de secunde, depinde ce durată a fost aleasă, la fel este și cu numărul de runde dintr-un meci, depinde câte au fost alese, bineînțeles la final cel care rămâne ultimul rămas în viață, câștigă. Este rău că obiectele din arenă se distrug într-un fel banal, parcă ar fi din carton.

Combat Racers

Combat Racers este dezvoltat cu Unreal Engine 4, așa cum este un motor de indie-friendly, iar activele sunt realizate cu Blender. Grafica jocului nu este prea strălucită, mașinile sau personajele nu sunt tocmai bine conturate, dar pentru un joc destinat distracției cu prietenii, să zicem că se acceptă. Efectele speciale de la arme, sau distrugeri nu sunt foarte spectaculoase, ba chiar banale. Sunetul nu este nici el prea strălucit, dar este mai bun decât grafica. Nu știu de ce, dar sunetele scoase de unele arme mă amuză.

Combat Racers

Combat Racers este un joc bun pentru a te distra cu prietenii și cam atât, el nu are o grafică prea bună, dar este unul foarte distractiv, ceea ce este cel mai important lucru pentru un asemenea joc. Cum am spus și mai sus grafica și sunetul nu sunt ele prea bune, dar să zicem că se acceptă deoarece este un joc foarte distractiv. Jocul poate fi comandat de pe Steam, la prețul de 6,99$.