Copy Kitty Review
Poveste7
Grafică și sunet5
7Scor
0.0

Copy Kitty este un nou joc lansat e Steam pe care am avut ocazia să îl încerc astăzi. Jocul este publicat pe Steam de către Degica, o companie renumită în special pentru jocuri de tip Anime, japoneze. Acesta nu este însă un RPG, ci un joc de acțiune 2D, un platformer.

Personajul principal din Copy Kitty este Boki, o pisică cu abilități de luptătoare care are abilitatea de a copia puterile adversarilor. Visul ei este de a deveni o eroină într-o zi, dar nu este convinsă că are abilitățile necesare pentru această treabă. Unchiul ei are însă planuri pentru ea, așa că el creează o mașinărie care o trimite într-o realitate virtuală unde aceasta va lupta cu adversari de tot felul și va învăța să-și cunoască ș idezvolte puterile.

pu091d584fced301b442654dd8c23b3fc9-1469579506-6303420-screenshot-original

Copy Kitty este un platformer care începe ca orice joc de acest fel. Pentru a juca ai nevoie doar de tastură, pe care îți sunt mapate 10 butoane. Săgețile pentru a te mișca, și taste speciale pentru sărit, folosirea armei, un buton care îți permite să schimbi între armele disponibile, altul cu care execuți lovituri cu piciorul și unul pentru super putere. Jocul începe cu un tutorial împărțit pe câteva nivele care te învață mișcările și cum folosești armele și îți prezintă conceptul jocului. Acesta nu este unic, dar este interesant. Practic, tu ai o armă și vin adversari pe tine. Omorându-i, în locul acestora rămâne un item care îți dă acces la arma inamicului. Poți aduna până la 3 astfel de arme unice, iar când le ai pe toate 3 poți folosi o combinație a lor pentru a avea putere mai mare de foc. De exemplu ai o armă care trage cu foc, o alta care crează o tornadă și o alta care sare dintr-o parte în alta când lovește pereți. Combinându-le obții o armă care crează vârtejuri de foc, dar care și aruncă cu acestea în pereți și la impact cu inamicii crează alte tornade. Practic, descoperi astfel o armă extrem de puternică, iar dacă culegi un alt tip de armă de pe jos, se modifică și aceasta. Având în vedere faptul că sunt multe astfel de arme, poți crea un număr de 175 de super-arme.

pu091d584fced301b442654dd8c23b3fc9-1469579508-1804598-screenshot-original

Toate acestea se petrec într-un joc 2D extrem de dinamic și rapid. Prima impresie pe care am avut-o când am început să joc a fost că acesta seamănă mult cu un joc vechi, Megaman, care îl jucam pe super Nintendo. Asemănările sunt multe la dinamică, viteză, adversari, dar și grafică, însă Copy Kitty nu are un nivel așa de mare de dificultate și vine și cu multe elemente noi. Jocul standard este împărțit pe lumi sau nivele, la sfârșitul cărora trebuie să te bați cu un BOSS. Aceștia vin exact în momentul potrivit, când începi să te plictisești de jucat un nivel, fiecare dintre acești adversari puternici având alte arme și alt stil de luptă.

pu091d584fced301b442654dd8c23b3fc9-1469579510-7915720-screenshot-original

Cu cât avansezi mai mult în joc descoperi arme noi, puterni noi, vin mai mulți adversari și automat jocul este mai greu, dar aduni și mai repede puteri, astfel încât poți creea mai repede super-arme și poți ucide mai mulți roboți. În modul standard de joc avem la dispoziție peste 100 de misiuni și 20 de bossi, iar posibilitățile sunt multe. Chiar dacă nu îți cere în mod explicit, jocul te răsplătește cu bonusuri în funcție de modul în care termini nivelul. De exemplu te poți urca într-un fel de roboți și poți distruge adversarii sărind sau călcând pe ei, iar dacă ucizi suficienți în acest mod primești un bonus.

pu091d584fced301b442654dd8c23b3fc9-1469579513-5078300-screenshot-original

Pe lângă modul standard de joc, poți alege și să joci într-un mod de supraviețuiri, în care trebuie să faci față câtor mai mulți adversari care vin în valuri fără să mori. La fiecare 10 astfel de valuri vine și un boss, așa că acest mod de joc este foarte antrenant. Poți chiar să îți construiești tu singur niveluri de joc și să le încerci.

pu091d584fced301b442654dd8c23b3fc9-1469579516-7386110-screenshot-original

Grafica din Copy Kitty nu este chiar la standardele moderne, dar combinația de culori este foarte reușită, iar atmosfera creată de mediul ambiental este bună. Chiar dacă unele elemente sunt pixelate, acest lucru nu strică gameplayul, însă nici nu crează vreun efect „wow”. Pe partea de sunet, soundtrackul este unul simplist, care devine repetitiv și enervant pe alocuri, așa că am ales să joc chiar și fără sunet o perioadă de timp

pu091d584fced301b442654dd8c23b3fc9-1469579518-7218976-screenshot-original

Copy Kitty este un joculeț distractiv, cu un gameplay rapid și antrenant, dar cu grafică simplistă și sunet de nivelul jocurilor din anii 90. Gameplayul este bun și distractiv, dar nu cred că-și merită banii, 10 euro m ise pare puțin cam mult pentru un joculeț de acest gen.