Flat Kingdom Review
Poveste4.5
Gameplay5.5
Sunet2.5
4.6Overall Score
7.4

Flat Kingdom este un loc 2D frumos și liniștit, dar acum este amenințat de un hoț rău și este pe cale de a deveni 3D! Singurul care poate opri haosul este Flat, un mic erou capabil să se schimbe într-un cerc, triunghi sau pătrat, în scopul de a rezolva puzzle-uri, de a depăși obstacolele și de a înfrânge toți inamicii! Jocul este produs de Fat Panda Games și distribuit de Games Starter, acesta a fost lansat pe Steam la data de 7 aprilie 2016.

Poveste jocului este despre un hoț care fură bijuteriile magice și fiica regelui. Din păcate, dacă regele nu are bijuteriile magice în posesia sa, înseamnă că toate terenurile vor fi corupte și pline cu monștri ce vor distruge pacea. Regele devine foarte supărat și trimite cel mai bun cavaler pentru a recupera bijuteriile și care se întâmplă să fie o pată de cerneală. Nu un om sau orice alt fel de războinic, ci o pată de cerneală ce este gata de a recupera bijuteriile și terenurile, pentru a readuce pacea.

Flat Kingdom

Cum am spus și mai sus, îl controlezi pe Flat, o pată de cerneală ce are abilitatea de a se transforma în cerc, pătrat și triunghi. Fiecare formă a sa, are câte ceva special, de exemplu pătratul se mișcă încet, dar are forță, cercul se mișcă normal, dar sare mult, triunghiul se mișcă rapid, iar singura lui abilitate este de a se mișca și mai rapid [cea mai originală și inspirată idee :))] Să nu mai vorbim, că fiecare formă geometrică are câte o stare, adică pătratul este trist, triunghiul este nervos, iar cercul este… normal (iar o idee originală și inspirată, putea măcar să fie vesel, dar nu el este normal, nici măcar un personaj optimist)

Flat Kingdom

Pe lângă faptul că jocul este un puzzle care îți pune nițel mintea la contribuție, Flat Kingdom nu îți oferă posibilitatea de a salva jocul la vreun checkpoint sau să găsești viață pe parcursul jocului. Dar trebuie să colectezi 200 de bănuți pentru a face upgrade la viață, ceea ce este foarte greu. Pentru a învinge un inamic sau pentru a nu fi rănit de acesta, trebuie să te transformi în una dintre cele trei forme pentru a-l învinge, de exemplu cercul bate pătratul, triunghi bate cercul, iar pătratul bate triunghiul, mi-a luat cam mult, până am înțeles ce trebuie să fac. Încă un lucru pe care nu l-am înțeles, este de ce toată natura te urăște, adică ok, plantele carnivore, peștii piranha, caracatițele uriașe, se înțelege că sunt periculoase, agresive și dornice de a te ucide, dar serios acum, chiar și iepurașii sau căprioarele să aibă tendința să te omoare?

Flat Kingdom

Grafică și sunet

Grafica este una specifică jocurilor 2D, dar foarte colorată, am găsit niște bug-uri minore, dar nu are rost să le amintesc deoarece nu sunt unele care să mă fi deranjat, dar pe viitor poate vor fi remediate. Flat Kingdom are o coloană sonoră banală, una pe care o întâlnești în cam toate joculețele online, una foarte asemănătoare cu cea din Mario.

Flat Kingdom

Flat Kingdom este un joc acceptabil și nu prea, grafica este una bunicică, la fel și gameplay-ul, dar sunetul și povestea lasă de dorit. El poate fi comandat de pe Steam, pentru 7,99$, eu unul cred că prețul este puțin cam mare pentru un asemenea joc, mai degrabă aș zice că merită maxim 6$.