Asrock

Pe 28 februarie a fost actualizată versiunea de PC a jocului For Honor la 1.03.
Schimbările făcute se regăsesc mai jos:

Acțiuni

Shugoki

A fost fixat un bug care cauza jucătorilor pierdea acțiunii de tip „Hard to Kill” după moarte.

Orochi & Berserker

Au fost corectate greșeli care au zonă de acțiune la sol și nu funcționau în cazul în care jucătorul nu se mai mișca. Acțiunile „Nail Bomb” a lui Orochi și „Stun Trap” a lui Berserkers acum funcționează corect și deteriorează personajele care declanșează capcana, dar se opresc din deplasare spre capcană, așa cum a fost concepută acțiunea.

Valkyrie

Acțiunea lui Valkyrie, „Bloodlust” e acum declanșată pe toate tipurile de omoruri, așa cum a fost concepută.

Berserker, Warlord, & Valkyrie

A fost optimizată acțiunea de „Rush” cu o animație de tranziție de la poziția de așteptare la poziția de fugă.

Luptă

Toți luptătorii

Am revenit la mecanica „Guardbreak” la comportamentul Beta pentru ca aceasta s[ fie o abilitate mai ușor de utilizat. Guardbreak nu mai este de neblocat dacă puteți sparge garda la momentul pornirii Guardbreak. Atacurile care nu pot fi blocate, deoarece sunt prea rapide, nu mai afișează mesajul de atac neblocabil. Au fost rezolvate probleme când camera avea probleme cu pereții la execuții.

Peacekeeper

Au fost făcute câteva modificări la Peacekeeper în timpul accesului Beta, ceea ce a cauzat unele buguri și schimbări neintenționate. Au fost schimbate unele mișcări pentru a fi așa cum au fost proiectate.
A fost rezolvată problema de a sparge garda și problema de sângerare acumulată
Lovitura 1 aplică 2 deteriorare + 15 deteriorare prin sângerare peste 10 secunde
Lovitura 2 aplică 2 deteriorare + 12 deteriorare prin sângerare peste 8 secunde
Lovitura 3 aplică 2 deteriorare + 9 deteriorare prin sângerare peste 6 secunde

Deteriorarea prin sângerare acum se acumulează până la un total de 36 deteriorare, în Beta acest total a fost la 45 deteriorare, dar a fost redus pentru a echilibra acest caracter.
A fost mărită zona de atac pentru înjunghiere pentru a remedia problemele cu loviturile de cuțit pierdute și a fost mărită zona de sângerare prin înjungiere de la 1 metru la 2 metri
S-a modificat distanța pentru atacul ușor. Acum ea poate ataca ușor după ce barează o lovitură. Zona a fost mărită cu 0.25 metri, de la 2.75 metri până la 3 metri.

Berserker & Conqueror

Regenerarea atacului ușor a fost împiedicată pentru a preveni șansa gratuită de barare a unei lovituri. Acest lucru nu a fost niciodată dorit.
Atacurile ușoare ale lui Berserker și atacurile ușoare înlănțuite asupra gărzii au fost reduse de la 900 ms la 700 ms.
Atacurile ușoare ale lui Conqueror și atacurile ușoare înlănțuite asupra gărzii au fost reduse de la 900 ms la 700 ms.

Valkyrie

A fost constatat că modificările făcute în timpul ultimelor teste tehnice au un impact prea mare asupra abilităților de duel ale lui Valkyrie. Ea a plecat de pe prima poziție de câștig/pierderi la Duel, până la ultimul loc, de departe. Hai să-i oferim puțină dragoste. Am făcut ca unele din mișcările ei să fie mai rapide și am adăugat câteva combinații.
Deteriorarea de la „Pouncing Thrust” și „Hunter’s Strike” a fost mărită de la 12 la 17.
„Pouncing Thrust” și „Hunter’s Strike” pot forma mai rapid un atac în lanț: de la 400 ms – 900 ms la 200 ms – 500 ms.
Reîncărcarea atacului ușor a fost scăzută cu 100 ms
Reîncărcarea ratării atacului ușor a fost scăzută de la 900 ms la 800 ms
Reîncărcarea atacului ușor dacă a fost un atac reușit a fost scăzută de la 700 ms la 600 ms
Reîncărcarea atacului ușor dacă a fost întrerupt a fost scăzută de la 800 ms la 700 ms
Reîncărcarea atacului ușor dacă a fost blocat normal a fost scăzută de la 700 ms la 600 ms

Pornirea atacului ușor în lanț a fost redusă cu 100 ms, reîncărcarea a fost și ea redusă cu 100 ms, de la 600 ms la 500 ms
Reîncărcarea atacului ușor în lanț dacă a fost ratat a fost scăzută de la 800 ms la 700 ms
Reîncărcarea atacului ușor în lanț dacă a fost un atac reușit a fost scăzută de la 600 ms la 500 ms
Reîncărcarea atacului ușor în lanț dacă a fost întrerupt a fost scăzută de la 700 ms la 600 ms
Reîncărcarea atacului ușor în lanțdacă a fost blocat normal a fost scăzută de la 600 ms la 500 ms

Sfărâmătorul scutului poate fi legat de atacul ușor
După 400 ms de la un atac reușit
După 500 ms de la un atac ratat

Sprintul lui Hunter se reîncarcă mai repede cu 200 ms
Ratarea se reîncarcă mai repede, de la 1000 ms la 800 ms
Lovitura reușită se reîncarcă mai repede, de la 800 ms la 600 ms
Un blocaj întrerupt se reîncarcă mai repede, de la 900 ms la 700 ms
Un blocaj normal se reîncarcă mai repede, de la 800 ms la 600 ms.

Orochi

A fost crescută eschiva înapoi la „Riptide Strike” de la 1.75m până la 2m

Moduri de joc

Duel, Brawl, Elimination

Boții care se alătură unui meci care este în desfășurare vor fi morți pentru runda curentă.

Diverse

A fost schimbată muzica din ecranul de confruntare
Diverse probleme corectate
Interfața utilizatorului a fost corectată

FIXAT: Filmările care nu sunt pe ecran întreg sunt întinse în ecranele ce nu sunt în format 16:9
FIXAT: Problemele cu interfața grafica de personalizare a eroului și interfața hărții în formatul 21:9
FIXAT: Locurile unde nu mergea funcția scroll în selecția modului de joc
FIXAT: Sfat greșit pentru comenzi rapide de chat apăreau atunci când se utilizează tastatura și mouse-ul
FIXAT: Mouse-ul dispare după ce se sărea peste filmarea fracțiunii de război
FIXAT: Bara de derulare este incorect afișată în partea stângă a paginii cu mouse-ul sau tastatura
FIXAT: Setările pentru boți în „Meci Personalizat” blocate pentru tastatură atunci când mouse-ul este mutat
FIXAT: Apăsând A pentru a cumpăra articole în magazin este instantanu în loc de a ține apăsat

Probleme rezolvate la chat

FIXAT: După meci poziția chatului era prea jos
FIXAT: Derularea în jos a unei liste lungi închidea jocul
FIXAT: Liderul grupului poate vedea doar propriile mesaje în meciurile personalizate
FIXAT: Chatul nu e accesibil după restartarea jocului
FIXAT: Elemente vizuale lipsesc din modul de editare

Probleme rezolvate la grafică

FIXAT: Ecranul întreg nu merge după restartarea jocului
FIXAT: Jocul se închide când driverul de placă video nu este găsit
FIXAT: Umbra jucătorului lucește pe setările extreme

Probleme rezolvate la control

FIXAT: Jocul nu detectează controlerul Dualshock 4 conectat prin Adaptorul Wireless DUALSHOCK 4 USB
FIXAT: Jocul nu detectează gamepad-ul Thrustmaster Firestorm Dual Analog 3
FIXAT: Garda totală în joc nu funcționează pentru Steam Controller
FIXAT: Garda stânga, garda dreapta și gardă sus nu funcționează în joc pentru Steam Controller

Probleme generale rezolvate

FIXAT: Înregistrarea și capturarea fotografiilor cu Radeon ReLive nu funcționează
FIXAT: Funcția de apăsare pentru a vorbi nu funcționează dacă apare un mesaj pe ecran
FIXAT: Unele elemente vizuale rămând vizibile cu Ansel activat

Schimbări adiționale

Îmbunătățiri la interfața utilizatorului

– Mouse-ul și tastatura acum au ecrane de încărcare separate cu sfaturi
– Scurtături pentru jucător către modificarea emblemei, profil și magazin
– Ajustarea chatului pentru a evita suprapunerea în meniu
– Scoaterea hărții generale din ecranele de selecție pentru misiunile de poveste
– Îmbunătățirea utilizării mouse-ului și tastaturii pe pagina de selecție a boților

Îmbunătățiri grafice

– Îmbunătățiri vizuale la nVidia’s HBAO+
– Îmbunătățiri la generația HZB pe rezoluțiile 4K

Îmbunătățiri generale

– EAC afișează erori mai detaliate jucătorilor
– Rezolvarea multiplelor închideri ale jocului

Lasa un comentariu
Enermax Starryfort SF30
%d blogeri au apreciat:
Sari la bara de unelte