Gas Guzzlers Extreme Review
Grafica9.5
Timp de joc9
Raport pret/calitate9.5
9.3Overall Score
Reader Rating: (3 Votes)
6.5

Fanii clasicilor jocuri de distrugere cu masini au un nou titlu la dispozitie, pentru a-si satisface pofta de metal zdrobit. Este vorba despre Gas Guzzlers Extreme. De la actiunea nebuna din Carmageddon, la folosirea armelor Sf din Wipeout si pana la nebunii care distrug masini reale din Twisted Metal, jocurile de acest fel au atras milioane de jucatori si au ramas vii in memoria jucatorilor. Acest lucru si-au propus si cei de la GamePires cand au lansat Gas Guzzlers Extreme, un joc care nu pare sa aduca multe lucruri noi, nici nu-si propune sa reinventeze roata, dar vine intr-o perioada cu noi posibilitati pentru gamerii care folosesc PC.

001

Acest tip de joc nu are nevoie de o poveste de introducere, dar totusi Gas Guzzlers Extreme ne prezinta una, destul de realista sau plauzibila. Vei intra in pielea unui personaj „redneck”, taran american pus pe distrugere si cu apetit pentru distractie extrema. Esti recrutat de catre un grup si adus sa participi intr-un turneu in care vei putea sa-ti personalizezi masina cu arme si castigator sa fie ales cel care ramane cu masina intreaga la sfarsitul zilei. Ca sa fim sinceri, doar acesti oameni ar putea fi in stare de asa ceva, cu toate ca si pe la noi prin Romanica am gasi cativa destul de ticniti sa se incumete sa faca asta, singura problema fiind banii.

002

Gas Guzzlers Extreme se adapteaza timpurilor moderne de gaming si vine cu o oferta generoasa pentru toti jucatorii. Avem la dispozitie atat un mod single-player cat si un multiplayer online. Voi incerca sa vorbesc cate putin despre fiecare, pentru ca jocul chiar merita atentie.

003

Single-Player-ul nu aduce nimic nou in industrie, ci readuce pe masa modurile clasice indragite de fanii genului. Avem curse diferite, de la concursuri standard, pe trasee definite, la curse de tip elimination si, nelipsitul mod de lupta intre masini. Ai posibilitatea sa iti alegi din aproximativ 20 de masini, sa le upgradezi si sa le personalizezi asa cum iti doresti. Pe partea de upgrade, lucrurile sunt extrem de interesante, pentru ca producatorii si-au pus imaginatia la lucru si au pus pe masa o gama mare de accesorii de distrugere in masa. De la mitraliere, la mine care pot fi plasate pe drum sau la fum gros sau ulei lasat pe drum, optiunile mi-au facut placere. Practic, Gas Guzzlers Extreme a reusit sa combine elemente din multe titluri celebre si le-au adaptat superb sub un singur acoperis. Ca si optiuni de personalizare ai culori diferite, pe care le poti folosi gratuit, iar contra cost poti achizitiona diferite stickere, upgrade la motor, frane, suspensii s.a.m.d

004

Multiplayerul vine si el cu diferite optiuni si moduri de joc, cele mai populare fiind deathmatch si capture the flag. Cu toate ca nu sunt extrem de multi jucatori online, nu-ti ia mult pana te conecteaza la un server, iar actiunea este buna. partea excelenta este ca daca n use conecteaza suficienti jucatori, locurile libere sunt ocupate de boti, care sunt inlocuiti daca se conecteaza altcineva. Jocul online decurge destul de lin, serverele au conexiune buna si nu am intampinat probleme de lag. Per total, experienta online a fost foarte buna si m-am descurcat chiar daca nu aveam atata experienta ca si altii.

005

Cursele sunt diverse, vei avea multe trackuri disponibile si pe masura ce avansezi in joc deblochezi altele noi. In total am observat aproximativ 40 de piste diferite, aflate in zone diverse. Am vorbit mai devreme despre banii de care ai nevoie sa-ti imbunatatesti masina. Acestia ii poti obtine fie castigand curse, fie executand cascadorii. Fiecare cursa are anumite secrete, scurtatuiri s surprize pe care va trebui sa le descoperiti.

006

Pe partea de control, masinile se conduc destul de usor, si controlul derapajului este destul de bun. Masinile par asezate bine pe sosea si se simte diferenta intre una si alta. Am incercat jocul atat pe tastatura cat si pe controller si merge excelent. La gameplay nu am prea multe lucruri de reprosat, mi-a lasat o impresie buna jocul.

007

Grafica si sunet

Gameplayul bun al Gas Guzzlers Extreme este insotit de un motor grafic pe masura. Jocul arata mai bine ca ultimul Need for Speed, pistele sunt bine realizate, sunt suficient de mari sa ai impresia ca nu sunt margini si reguli de urmat, iar multitudinea de masini nu par sa ingramadeasca terenul. Masinile se distrug frumos, iar impactul arata bine.

008

La capitolul sunet jocul nu sta insa asa de bine. Comentariul audio e slabut, iar muzica repetitiva si nu are nimic special. Coloana sonora include anumite piese rock care te impulsioneaza in timpul condusului, dar nu se remarca cu nimic.

009

Chiar daca Gas Guzzlers Extreme nu aduce nimic nou genului, este un titlu bine venit si adaptat excelent acestei generatii de gameri. Cu exceptia unor mici scapari pe partea de sunet, jocul este excelent si poate fi jucat mult timp. Modul online este bine venit, merge rapid si promite o doza mare de distractie. La pretul la care este disponibil pe Steam, jocul este un best-buy pe acest segment de curse cu o doza mare de distrugere. recomand cu caldura acest joc si daca nu l-ati incercat pana acum, va recomand sa nu-l ratati.