Hide and Shriek Review
Gameplay6.4
Sunet8.5
7.6Overall Score
0.0

Orice om este familiar cu jocurile Hide and Seek, așa că Funcom s-a gândit să vă aducă înapoi jocul preferat al copilîriei dumneavoastră.

Jocurile de tip jumpscare au devenit foarte populare pe STEAM în ultima vreme. Aceste jocuri sunt menite să te sperie de moarte cu lucruri care sar de după ușă, locuri întunecate sau doar urlă în fața ta.  Funcom, o companie bine cunoscută pentru lumea secretă a MMORPG-ului bazată pe societăți secrete și războaie în care controlezi entități „Lovecraftian” invadând lumea, a creeat acest joc care se bazează pe jumpscare-uri.

ss_2d9524b6b5651a0faeeb4eabb070e1b8d29fe297-1920x1080

Hide and Shriek este un joc 1v1 ceea ce înseamnă că îl poți juca contra unui jucător aleatoriu sau contra unui prieten. Scopul jocului este de a colecta globuri, iar apoi trebuie să le pui pe un altar pentru a colecta puncte. Colectează rune pe care le poți folosi și combina mai târziu pentru a creea capcane inventive. Găsește cealaltă persoană și încearcă să o sperii de moarte de 3 ori. Cel cu cele mai multe puncte acumulate după 10 minute de joc câștigă, sau jocul se termină atunci când un jucător îl sperie pe celălalt de 3 ori.

ss_dedc4177007392176ff3bd98d02b729dd410be03-1920x1080

Hide and Shriek Trump Hillary

Cu cât avansezi mai multe nivele, vei putea să deblochezi mai multe fețe și adăugiri decorative pentru a-ți face fața și mai înfricoșătoare. Fiecare începe cu  aceeași față, dar nu îți ia mult pentru a îcepe să caștigi câteva nivele, și mai poți găsi câteva în timp ce joci. Jocul mai are de asemenea câteva măști destul de  înfricoșătoare cu Donald Trump și Hilary Clinton. Cu persoana cu care am jucat eu, m-a speriat  destul de tare cu fața lui  Donald Trump.

ss_45f5342a4265b93ac675e041e9be5a74313956fc-1920x1080

Jocul este amenajat într-o școală americană cu 4 camere diferite care sunt prevăzute cu uși și un hol ce conține dulapuri. Fiecare jucător este invizibil și  poate fi văzut doar atunci când fuge sau când celălalt jucător ridică o sferă pentru a afla unde ești. Odată ce un jucător știe unde se află celălalt jucător, este o chestiune de timp pentru ca celălalt jucător să  fie speriat. Sperietura poate fi făcută doar atunci când bara este plină, deci  trebuie să te asiguri că te sincronizezi perfect.

Camera Hide and Shriek

Jocul este plin de distracție și poate duce la o competiție între tine și amici. Să  îi sperii va deveni o plăcere, deoarece este ideea ta, nu doar a jocului. Din păcate, există doar un nivel, așa că nimic nu se schimbă în materie de arătare și simț al jocului, dar sferele, runele și altarele trebuiesc mutate în timpul nivelului, deci în general, ele nu sunt în același loc.

Hide and Shriek este un joc amuzant, dar poate deveni repetitiv după o vreme. Jocul are nevoie de mai multe nivele pentru a atrage atenția jucătorilor, dar interesant este că fiecare joacă într-un stil diferit, anume lui.