HITMAN Review
Sunet10
9.3Scor
Reader Rating: (8 Votes)
7.9

Zilele acestea am avut și noi șansa să punem mâna pe noul HITMAN și vă vom prezenta review-ul nostru în ceea ce privește proaspătul joc lansat HITMAN. Pentru cei nefamiliarizați cu această franciză, HITMAN este un joc de acțiune-aventură de tip stealth în care controlezi un asasin de elită pe nume Agent 47. Iar misiunile tale implică, evident, asasinarea unor ținte. Poți acționa atât stealth (să realizezi crime care să nu lase nicio urmă), fie poți să faci măcel și să fugi de la „locul crimei”.
HITMAN

Jocul păstrează același feeling precum restul jocurilor din franciză, controlarea agentului 47 pare cursivă, precisă și bine implementată. Avem parte de aceleași mecanici consacrate ale seriei, și-anume sugrumarea oamenilor și ascunderea cadavrelor, deghizarea în hainele acestora fiind aspectele principale în realizarea obiectivelor pentru asasinul nostru profesionist. Evident, poți explora în voie mediul și poți aborda diverse obiective așa cum dorești. Ești liber să acționezi în felul în care dorești tu, iar fiecare asasinare poate fi realizată diferit. Ești capabil să lichidezi țintele fără a lăsa vreo urmă și fără a fii urmărit de polițiști. Datorită acestui aspect jocul dă impresia de ceva sandbox, având în vedere că mediul fiecărei misiuni este destul de mare și există o varietate destul de mare de oportunități în ceea ce privește abordarea obiectivelor tale.
HITMAN

Fiecare destinație va avea propria sa ambianță, iar fiecare țintă va avea propria sa poveste în spate. O poveste elaborată care leagă toate acestea împreună și conferă un echilibru perfect: poveste structurată, interesantă și care nu este prea deranjantă. N-o să fii încărcat cu informații inutile, însă ți se va prezenta profilul fiecărei ținte pe care urmează să o asasinezi.
HITMAN

Inteligentul artificial pare ceva mai mult lucrat, însă totuși poate fi exploatat. Adică am întâlnit situații în care inamicii fie păreau „defecți”, fie acționau tâmpit în unele cazuri. Însă per general avem parte de un AI care își face bine treaba și inamicii controlați de acesta par destul de convingători.
HITMAN

Totuși, există o parte mai puțin plăcută: jocul îți cere să fii conectat la internet. Și dacă joci în modul offline, nu vei primi progresul pentru challenge-uri (cu care poți debloca diverse arme, gadgeturi etc.). Și partea neplăcută nu se oprește aici: jocul face o distincție între salvările tale, existând salvări offline și online. Salvările online nu sunt compatibile cu cele offline și vice versa. Ceea ce poate fi frustrant. Dacă se întâmplă ca netul tău ori serverele HITMAN să fie căzute, jocul îți va permite să faci numai salvări offline, care nu vor funcționa în momentul în care netul tău ori serverele HITMAN vor fi din nou funcționale.
HITMAN

Grafica pare decentă, engine-ul Glacier se comportă minunat. Modelurile și texturile arată bine, chiar și pe calitatea setată pe „Medium”. Lumina este chiar frumoasă – n-ai să vezi ceva extrem de inovator ce-i drept. Însă per total grafica nu este rea deloc. Designul este bine pus la punct, cu o mulțime de detalii care ajută imersiunea și care face ca jocul să se simtă credibil.
HITMAN

Sunetul
Nici la capitolul sunet jocul nu ne dezamăgește. Efectele sonore sunt diverse și se remarcă o atenție deosebită la detalii. Munca actorilor vocali este, precum restul jocurilor din seria HITMAN, realizată cu o grijă sporită. Muzica este plăcută auzului și contribuie la construirea unei ambianțe corespunzătoare și demnă pentru HITMAN.
HITMAN

HITMAN este rebootul de care franciza avea nevoie și care oferă o experiență rafinată și elegantă. Cu toate acestea, conținutul este per moment sărăcăcios (doar 3 misiuni care pot fi duse într-o oră sau două), urmând ca conținut nou să apară prin intermediul noilor episoade. Acesta este practic primul HITMAN care oferă o experiență episodică, fiind și motivul pentru care am evitat să vorbesc pe seama poveștii având în vedere că ni se oferă „pe tavă” primele 3 misiuni în acest moment.

HITMAN poate fi achiziționat de pe Steam la prețul de 49,99€ (jocul complet care va primi și noile episoade odată ce sunt disponibile), însă eu nu vă recomand în acest moment să îl achiziționați. Prețul este mult prea mare pentru ceea ce oferă, însă poate pe viitor vom avea parte de ceva mai multe ore de gameplay și poate veți găsi o reducere pentru HITMAN.