Register
Or


A password will be e-mailed to you.
Enermax Squa RGB

Judgment: Apocalypse Survival Simulation este un nou joc lansat pe Steam în stadiu de Access Timpuriu, care arată promițător și promite să devină un titlu major când va fi lansat. Creat de Suncrash, jocul este un joc tactic de strategie, în care va trebui să-ți construiești o colonie care va rezista într-un tărâm apocaliptic.

Povestea din spatele jocului este una de supraviețuire, în care va trebui să conduci un grup de supraviețuitori, să construiești o bază, să o aperi și să încerci să reziști cât mai mult în condiții extreme, evitând atât probleme legate de traiul de zi cu zi, cât și amenințări din exterior. Jocul este practic un fel de Walking Dead de strategie (fără zombii), care combină elementele unui simulator economic cu misiuni tactice de luptă. Pentru a supraviețui trebuie să construiești echipamente, să aduni hrană și materiale, să aperi baza și să lupți.

base no HUD

Judgment: Apocalypse Survival Simulation nu este un joc simplu, iar unele evenimente sunt greu de anticipat, dar dacă ai răbdare să îl joci te vei învăța cum să procedezi. Cheia jocului este să ajungi la un echilibru între construire și supraviețuire, iar acest lucru este mai dificil decât sună. Poate acest lucru este generat ș ide lipsa unui management eficient în cadrul jocului, pentru că interfața nu-ți afișează toate informațile de care ai nevoie, iar dacă n uești atent vei pierde pentru că pierzi din vedere anumite evenimente. Am pățit de multe ori să pierd jocul din cauză că am neglijat nevoile de hrană și apă ale oamenilor, iar când am văzut că aceștia încep să moară a fost prea târziu pentru a mai putea face ceva.

build menu

Oamenii sau supraviețuitorii au un sistem foarte interesant de management, bazat pe priorități și aptitudini. De exemplu, poți da comandă ca oamenii să adune lemne, lut, pietre și așa mai departe, iar aceștia vor face treaba, dar nu imediat. Mai întâi se vor ocupa de elementele importante pe care le au în lucru. Interesant este că poți alege tu prioritățile comunității, iar oamenii vor respecta acea ordine a lucilor, permitându-ți astfel să joci într-un mod foarte organizat. Acest lucru necesită însă și o anumită organizare a ta, o organizare similară cu aceea necesară unui joc de șah, când trebuie să te gândești în ansamblu și să planifici acțiunile într-o ordine bine stabilită.

scavenge-far

Coloniștii nu prea au simțul prezervării, adică dacă îi pui să creeze obiecte, vor face asta chiar dacă ajung să rămână fără mâncare sau apă și vor lucra până la moarte, care v veni fulgerător și neașteptat. Mi s-a părut puțin ciudat acest aspect, dar, cum am spus mai devreme, dacă organizezi bine treaba nu vei avea astfel de probleme. oamenii din colonie lucrează mecanizat, similar cu niște roboți, iar toată soarta lor este în mâinile tale. Dacă reușești să capi de problema înfometării și dezhidratării vei da însă peste altele noi. Misiunile de colectare și adunare a resurselor vin cu probleme la rândul lor și trebuie urmărite constant. Dacă nu ești atent, te vei trezi cu inamici la tine în bază, pentru simplul fapt că unul din oamenii tăi nu s-a preocupat să se ascundă și i-a adus direct aici.

map

Ideea jocului este să-ți păstrezi baza bine ascunsă și protejată, iar acest lucru este destul de dificil. Dacă inamicii ajung aici jocul este din nou cam gata. Eu nu am reușit până acum să înfrâng cotropitorii, să le zic așa, odată ce au ajuns la mine. Am încercat jocul de vreo 5 ori pe dificultate normală, însă apoi am fost nevoit să o scad, poate pentru că sunt eu noob, sau poate pentru că jocul este prea greu în acest moment. Totuși, Judgment: Apocalypse Survival Simulation este în stadiu de alpha și mă aștept să apară multe modificări la el, dar spre surprinderea mea, nu am găsit erori și glitchuri cât timp l-am jucat. lipsesc unele elemente esențiale în joc, mai ales pe partea de management, însă gameplayul, așa cum este el, nu este influențat de funcționări eronate ale jocului. Ai impresia că testezi un produs incomplet, dar perfect funcțional când îl joci.

mission launch

Pe partea grafică, engine-ul este realizat într-un stil specific desenelor în creion pe hârtie. grafica, în acest moment, nu este foarte modernă, dar îți face treaba. Interfața, chiar dacă puțin deficitară, este intuitivă, uțor de navigat și folosit. Coloana sonoră este bunicică, fără a ieți însă în evidență.

defense

Am rămas impresionat de Judgment: Apocalypse Survival Simulation, un joc de la care nu prea știam la ce să mă aștept când l-am luat pentru preview. Gameplayul este bun, cu elemente unice, te prinde, însă are un nivel de dificultate mare. Încă lipsesc unele elemente din joc, este doar în fază alpha, dar totul funcționează perfect, iar acest lucru nu-l putem spune despre multe titluri aflate în această stare. Așteptăm cu nerăbdare să vedem cum va arată produsul final și sper ca Suncrash să se țină de produs pentru că jocul este joarte promițător.

Lasa un comentariu
%d blogeri au apreciat:
Sari la bara de unelte