Jump Force Review
Grafica9.5
Raport calitate/preț8
Sunet8.5
8.9Scor
0.0

Mult așteptatul Jump Force e în sfârșit foarte aporpe de lansare. Dezvoltat de Spike Chunsoft și distribuit de Bandai Namco Entertaiment jocul este programat să se lanseze pe data de 15 februarie, anul acesta. Jocul are ca scop comemorarea aniversării de 50 de ani a revistei săptămânale Shōnen Jump. Personaje din diferite serii manga se întâlnesc în universul acestei reviste și sunt protagoniștii unei povești caracteristică genului anime. Vor exista versiuni pentru Windows, PlayStation 4 și Xbox One.

Imagini pentru jump force

Când lumea reală se ciocnește cu universurile din Shōnen Jump, umanitatea este invadată de „Venoms”, o armată de răufăctori a căror minte este controlată de către Kane și Galena( personaje negative din manga-ul Dragon Ball Z). Pentru a restabili ordinea, mulți eroi din cele mai cunoscute serii animate se grupează sub conducerea directorului Glover formând „Jump Force”. Cu ajutorul partenerului directorului Glover, un A.I. pe nume Navigator, ei reușeșc să înțelegă metoda prin care inamicii își controlează armata și își găsesc o modalitate de luptă. Toate merg bine până când o personalitate misterioasă se folosește atât de „Venoms”, cât și de Jump Force pentru contopi toate lumile într-una sigură pe care să o controleze.

Intriga poveștii este foarte interesantă, caracteristică animeurilor și în gerenral a manga-urilor. Răsturnările de situație, destul de prezente, te vor împiedica să închizi jocul pentru ore bune. Mie, personal, mi-a plăcut destul de mult povestea, dar pe alocuri mi-aș fi dorit să se simtă mai fluidă, au existat unele momente care parcă m-au lăsat un pic în aer, dar faptul că printre personaje se află și câteva din anime-ul meu preferat, pot să trec cu privirea acest detaliu minor.

Imagini pentru jump force gameplay

Jump Force începe în plină acțiune, aruncându-te în pielea unui personaj anonim în timpul unei lupte dintre Goku și Frieza. Aici ești o victimă colatarală, vei fi reînviat și primești puteri. Înainte de a începe să joci, vei fi nevoit să îți creezi un avatar, care va fi personajul prinicipal. Ai câteva opțiuni de personalizare grafică a personajului și poți alege stilul de luptă și abilitățile inițiale. Sistemu lde personalizare n ueste foarte complex și mie, personal îmi convine acest lucru pentru că poți intra repede în acțiune. După ce vei ajunge la sediul Jump Force, va trebui să alegi din ce echipă vrei să faci parte. Există trei echipe, Alpha, Beta și Gamma, fiecare având un lider, Goku conduce echipa Alpha, Luffy, echipa Beta și Naruto echipa Gamma. Toate cele trei echipe au un rol bine stabilit în lupta împotriva inamicilor.

Jump Force se bazează pe un sistem ștafetă de tip fighting între echipe formate din 3 caractere. Față de restul jocurilor din același gen lansate de Bandai Namco, precum Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 acesta are un sistem foarte interesant de interacțiune cu mediul și de distrugere, pe lângă asta, jocul se simte mult mai loial serilor animate, folosindu-se de sccene parcă scose din animație. O idee unică, foarte interesantă, este că sediul Jump Force este un lobby, multiplayer, unde te vei putea întâlni cu alți jucători, pentru a putea juca vei fi nevoit să mergi la standurile cu misiuni și evenimente împrăștiate prin acea zonă. Tot prin lobby te vei putea deplasa folosindu-te de vehicule haioase care pot fi cele primite sau altele chiziționate. Pentru a triumfa în luptă te vei putea folosi de poțiuni și alte obiecte ajutătoare care îți vor da diferite avantaje, ele pot fi cumpărate de la magazinele sediului. În total sunt 40 de personaje din care vei putea să îți formezi o echipă, majoritatea provin din manga-uri precum Naruto, Dragon Ball Z sau One Piece.

Mai jos este lista completă cu personajale pe care le vei putea juca:

One Piece
– Monkey D. Luffy
– Sanji
– Blackbeard
– Roronoa Zoro
– Sabo
– Boa Hancock

My Hero Academia
– Izuku ‘Deku’ Midoriya

Naruto
– Naruto Uzumaki
– Sasuke Uchiha
– Kakashi Hatake
– Kaguya Ootsutsuki
– Gaara
– Boruto Uzumaki

Yu Yu Hakusho
– Yusuke Urameshi
– Younger Toguro

Hunter x Hunter
– Gon Freecss
– Killua Zoldyck
– Kurapika
– Hisoka Morow

Bleach
– Ichigo Kurasaki
– Rukia Kuchiki
– Sosuke Aizen
– Renji Abarai

Saint Seiya
– Pegasus Seiya
– Dragon Shiryu

Yu-Gi-Oh
– Yugi Moto (cu Duel Monsters Dark Magician, Dark Magician Girl și Slifer the Sky Dragon)

Dragon Ball
– Goku
– Vegeta
– Frieza
– Piccolo
– Cell
– Trunks

Fist of the North Star
– Kenshiro

City Hunter
– Ryo Saeba

Jojo’s Bizarre Adventure
– Jotaro Kujo
– Dio Brando

Dragon Quest: The Adventure of Dai
– Dai

Rurouni Kenshin
– Himura Kenshin
– Shishio Makoto

Black Clover
– Asta

Personaje originale create de Akira Toriyama pentru joc:
– Galena
– Glover
– Kane
– Navigator

Imagini pentru jump force

Fiecare caracter are 4 abilități speciale dintre care una este ultimata. Pentru a te pute folosi de aceste abilități va trebui să te folosești de „Power”, un fel de chakra din Naruto sau Haki din One Piece, doar 3 mișcări folosesc acest power, dar ultimata este diferită, ea se deblochează în momentul în care personajul își poate da awakening. Controalele se vor simți cam dubios în primele meciuri, dar după puțin timp petrecut pe câmpul de luptă, totul va deveni mult mai natural, iar combourile vor începe să vină de la sine.

Stilul grafic se îndepărtează destul de mult de cel folosit în animații, dar acest lucru nu este ceva neapărat rău. Mult mai realistă și concentrată pe lumea reală, grafica se îmbină foarte bine cu povestea și aspectul personajelor. Deși la început nu m-am simțit atât de atras de aceast stil grafic, eram chiar sceptic pe alocuri, imediat după prima misiune mi-am schimbat părerea. Când un personaj își folosește o ultimată sau o mișcare care necesită destul de multe efecte colorate și luminoase, atunci putem observa cât de bine poate arăta acest joc. Bineînțeles că un joc bazat pe o reviztă manga din Japonia va avea dialog în japoneză, iar muzica este „on point”, chiar relaxantă în lobby, dar când treaba este serioasă și muzica se conformează, aici mă refer la muzica din momentele culminante sau din lupte, când ea chiar ajută la crearea unei atmosfere foarte specială.

Imagini pentru jump force

Jump Force este un joc foarte bun din toate punctele de vedere, cu o poveste care te va ține ocupat ore în șir, cu un gameplay captivant și care poate da dependență și cu o grafică splendidă care îmbinată cu muzica formează o atmosferă demnă de numele personajelor care se află în acest joc. În prezent există 3 variante ale jocului, Standard, Deluxe și Ultimate. E de la sine înțeles ce primeși în pachetul standard, el costând 59,99€, în pachetul deluxe vei primi în puls 9 caractere și costumele lor, iar în pachetul ultimate vei primi aceleași 9 caractere, dar și 16 tricouri exclusive, plus un starter pack cu obiecte. Prețul depinde în funcție de pachet și este 89,99€ pentru Deluxe și 99,99€ pentru Ultimate. Prețul versiunii standard mi se pare justificat, dar celelalte prețuri mi se par puțin exagerate. Una peste alta, Bandai Namco nu ne-a dezamăgit nici de data asta reușind să pună pe piață încă un joc de calitate.