Astazi vom vorbi despre Monster Loves You! un joc produs de catre Radial Games in colaborare cu Dejobaan Games, creatorii mai cunoscutului: AaAaAA!! – A Reckless Disregard for Gravity. Monster Loves You! Este un joc potrivit in special pentru copii, dar poate pune ceva probleme adultilor in explorarea tuturor posibilitatilor oferite de acest titlu.

shot1

In Monster Loves You, vei controla viata unui monstru de la nastere si pana la moarte, iar actiunile si deciziile pe care le iei in joc vor afecta viitorul si existenta monstrilor in lume si convietuirea lor langa oameni.

Orasul in care se desfasoara actiunea la inceputuri se numeste Omen („semn” in engleza). Ca orice monstru, esti o fire independenta si rebela si vei fi obligat sa iei decizii din clipa care te nasti. Deciziile tale te pot duce la un sfarsit prematur sau te vor ajuta sa intri in „sfatul batranilor” si sa traiesti fericit pana la adanci batraneti. Actiunile tale vor afecta viitorul relatiei monstrii-oameni si, implicit viitorul tau. La fiecare inceput al jocului vei lua niste decizii care vor schimba soarta monstrului tau de la o incercare a jocului la alta, iar finalul este de fiecare data diferit.

shot2

Monster Loves You are un stil de joc unic, similar unei povesti interactive. Jocul se controleaza doar cu mouse-ul si tot ce trebuie sa faci esti sa-ti alegi o anumita misiune sau scenariu si sa iei deciziile pe care le doresti. Fiecare decizie contribuie la creionarea profilului tau. Ai 5 calitati de baza: Curaj, Istetime, Ferocitate, Onestitate si Bunatate. Fiecare decizie a ta va contribui pentru una din cele 5 calitati, iar echilibrul dintre ele iti va influenta relatia cu ceilalti monstri si durata de viata. Odata ajuns la maturitate va trebui sa aduni Respect din partea celorlalti monstri pentru a-ti asigura prelungirea duratei de viata si intrarea in randul inteleptilor.

shot5

Lipsa respectului si decizile pripite iti vor aduce moartea, insa nu e neaparat un lucru rau. Cand un monstru moare, se intoarce la locul nasterii si lasa o mostenire genetica neamului sau.

Daca reusesti sa treci in randul batranilor, vei avea o problema mare pe cap: relatia monstrilor cu oamenii. Deciziile luate de tine in aceasta perioada vor determina ceea ce se va intampla cu monstrii pe viitor: vor intra in razboi cu oamenii, ii vor invinge sau vor fi invinsi, vor face pace intre ei si vor invata sa convietuiasca, vor deveni animale de circ sau pur si simplu vor fugi. La fiecare incercare a jocului vei obtine rezultate diferite, iar cele 14 realizari STEAM disponibile pot fi atinse doar cu 14 finalizari diferite ale jocului, deci pentru a le obtine va trebui sa rejoci toata actiunea din nou, lucru care poate deveni plictisitor si intra in rutina. Aveti mai jos un video cu un gameplay complet pentru o realizare STEAM:

[bd_youtube id=YgBbnxV_MAw ]

Jocul vine si cu carduri STEAM care pot fi adunate sau vandute pe STEAM market, un trend modern prezent pe toate jocurile noi.

Grafica si sunet

Monster Loves You are o grafica placuta, dar simpluta. Cum controlezi jocul doar cu mouse-ul poti sa nu observi anumite aspecte, dar mediul inconjurator este si el interactiv in unele locuri.

Sunetul este simplu, exista o singura coloana sonora, iar daca joci mult devine repetitiva si plictisitoare de multe ori.

shot6

Monster Loves You a reusit sa ma tina conectat 4 ore pana acum si imi va mai rapi cateva ore bune, pentru a atinge toate Achivementurile, in pofida asteptarilor mele cand am inceput sa ma joc. Odata inteleasa ideea, jocul te va prinde si vei avea o experienta placuta, asadar investitia de 7 euro se merita pentru Monster Loves You.

shot7

Radial Games si  Dejobaan Games au avut bunavointa sa ne puna in mod gratuit la dispozitie acest joc pentru testare si sa ne ofere si 3 licente STEAM pentru a le oferi comunitatii. Asadar, Radial Games,  Dejobaan Games si SteamGames.Ro va invita la concurs pe Facebook! Devin-o fan SteamGames.Ro si inscrie-te la tombola pentru 3 licente STEAM pentru jocul Monster Loves You!, urmand acest link.

Bonus:

Ghid sa puteti realiza ultimul Achievement in Monster Loves You! Undercover Neurosurgeon:

[bd_youtube id=5IUBNcGJFvk ]