Mortal Kombat 11 - Review PS4
Poveste9.6
  • Gameplay
  • Poveste
  • -
9.6Scor
8.5

În prima mea sesiune de joc a devenit curând clar că elementele de bază sunt complet reale în Mortal Kombat 11. Din păcate, în variante beta au existat caractere puține și gameplay limitat, ceea ce ma făcut foarte curios de restul jocului. Acum că am petrecut multe ore în joc, pot spune cu siguranță că acesta este cel mai bun joc Mortal Kombat din ultimii 20 de ani și că dezvoltatorul NetherRealm a oferit o capodoperă care vă va face pe deplin fericiți.

Nu te-ai gândit niciodată la un mod de Tutorial într-un joc Mortal Kombat, dar cu siguranță merită menționat în acest caz. Nu am văzut niciodată Moduri Tutorial atât de extinse într-un joc de luptă ca în Mortal Kombat 11 și am petrecut câteva ore de antrenament cu personajele mele preferate. Există destul de multe variante în modul de joc și tutorialele sunt perfect potrivite pentru a vă duce la un nivel superior.

Este ca și cum NetherRealm avea ideea de a oferi tuturor instrumentele necesare pentru a deveni un pro în Mortal Kombat 11. Tot jocul este bine explicat și va trebui să stăpânești totul pentru a obține toate realizările în modul Tutorial. De fiecare dată când jocul îți explică ceva, îți arăta un exemplu despre modul în care ar trebui făcut și apoi îți dă posibilitatea să îl copiezi. Acest lucru începe destul de simplu cu modul de a te mișca și bloca caracterul, dar în curând lucrezi la Mișcări Speciale, Combo-uri, Mișcări în Scenă, Fatalități, Brutalități și Mutarea Razelor X. Nu numai că am lucrat cu adevărat, dar, spre surprinderea mea, este și distractiv.

Cu ajutorul Tutorial-ului, mi-am reglat abilitățile de Mortal Kombat și am devenit nerăbdător să testez noile mișcări în celelalte moduri. Pe măsură ce evoluezi în joc, în afară de modul Tutorial, există și câteva tutoriale pentru personaje care vă învață cele mai bune mișcări și combinații. Jocul te învață să lupți cu fiecare personaj și am descoperit că anumite personaje sunt mult mai plăcute decât credeam inițial.

La fel ca în părțile anterioare, există un modul de poveste extins în Mortal Kombat 11. Este o poveste, dar în fiecare capitol joci cu un personaj diferit, iar în unele capitole ai chiar posibilitatea de a alege între 2 caractere. De exemplu, majoritatea personajelor din joc vin de-a lungul poveștii și există chiar personaje din universul Mortal Kombat cu care nu poți juca. Este o celebrare a recunoașterii pentru fanii seriei și un intro perfect pentru jucătorii noi.

În plus față de modurile Story și Tutorial, există, desigur, modurile standard, turneu și online, dar sunt incluse și bine-cunoscutele Towers. Prin urmare, trebuie să străbați Turnul bătând adversarii, dar jocul este ușor diferit în fiecare bătălie datorită utilizării anumitor reguli. De exemplu, este posibil să nu puteți să blocați, să săriți sau să faceți mișcări speciale. Variația acestui lucru este imensă, făcând fiecare Turn și fiecare luptă o provocare în sine.

Turnurile Classic rămân întotdeauna la fel, dar există și așa-numitele Towers of Time, care sunt înlocuite automat de alte turnuri în fiecare zi. Sunteți încurajați să vă urcați pe Turnuri, pentru a vă i cu debloca conținut, cum ar fi mișcările noi, echipamentele, armele, fatalitățile și brutalitățile, care sunt disponibile doar pentru o perioadă scurtă de timp și pot fi făcute din nou peste ceva timp. În plus, veți câștiga Coins prin tot ceea ce faceți, pe care, desigur, le puteți folosi.

Krypt este reintrodus din nou în joc și de data aceasta NetherRealm a făcut-o într-un fel aparte. În Krypt există piețe peste tot pe care le puteți deschide cu ajutorul Coin-urilor câștigate, permițându-vă să deblocați conținut nou. Și aici se referă la noi mișcări, arme, îmbrăcăminte, Fatalități și Brutalități, dar și o mulțime de opere de artă a personajelor și nivelelor pe care le puteți vedea de oriunde.

Krypt este destul de mare și există multe de descoperit, inclusiv secretele necesare, așa cum ar trebui să fie într-un joc Mortal Kombat. Aveți nevoie de multe Coins pentru a debloca totul și doar când credeți că ați terminat, veți avea ocazia să întoarceți timpul în Krypt, astfel încât lăzile deschise au fost închise din nou și pot fi redeschise cu Coin-uri câștigate . Nu există nici un sfârșit și este frumos, pentru că nici tu nu vrei asta.

În cele din urmă, trebuie să pun stilul și grafica lui Mortal Kombat 11 în lumina reflectoarelor. Caracterele au devenit mult mai detaliate și chiar mai realiste, făcând acțiunea jocului mult mai vizibilă și mult mai impresionantă. Dacă credeți că NetherRealm a ajuns în vârf în ceea ce privește violența în jocurile anterioare, vă înșelați, iar noul stil face, de asemenea, modul de Story mult mai bun.

Mortal Kombat 11 arată uimitor de bine, mai ales în HDR 4K, deși trebuie să mă precizez prezența efectului de film, care este destul de enervant.

Mortal Kombat 11 este de fapt exact jocul care speram să fie. NetherRealm a preluat cele mai bune elemente din părțile anterioare, a îmbunătățit grafica și stilul și a ajuns la nivelul jocurilor curente și a adăugat chiar și un strat suplimentar. Mortal Kombat 11 este cel mai extins și cel mai bine realizat joc MK realizat vreodată. În afară de câteva defecte minore, cu adevărat nu știu cum NetherRealm ar fi putut face acest joc mai bun. Mortal Kombat 11 este fantastic și cel mai bun joc Mortal Kombat în ultimii 20 de ani.

Este incredibil cum NetherRealm poate face o serie atât de veche interesantă din nou și chiar oferă unul dintre cele mai bune jocuri MK prin Mortal Kombat 11. Jocul este cu adevărat ceea ce a promis a fi, ba chiar mai mult. Vă invit să vă cumpărați jocul cât mai repede posibil. Este unul dintre puținele jocuri care merită cu adevărat !