Artistul de concepte Need for Speed, Khyzyl Saleem ne vorbește despre funcția Wrap Editor din joc.
Salut tuturor, numele meu este Khyzyl și sunt un artist de concept ce lucrează în prezent la Need for Speed. Am iubit întotdeauna să creez propriile mele modele pe mașini, astfel încât să puteți imagina câte ore mi-am petrecut în crearea de conținut în Need for Speed! Wrap Editor chiar vă oferă posibilitatea de a reproduce modele care există în viața reală, sau poți veni cu propriile idei pentru a-ți face mașina pe care o visezi.
Când creez un model, încep prin a mă gândi la aspectul spre care vreau să merg. Pentru desenele mele, mă inspir din lucruri pe care le-am văzut în cultura auto, curse de stradă sau chiar de la mașini de curse. Dacă văd ceva ce-mi place în viața reală, încep să mă gândesc cum pot obține rezultate similare în Need For Speed, punându-mi și semnătura în același timp.
După ce am o idee pe care doresc s-o pun în practică, chiar dacă este o replică sau o idee originală, mă gândesc cum să așez straturile modelului, întotdeauna dinspre interior spre exterior.
Am tendința de a începe cu forme simple, la început, alegând culoarea de bază în timpul procesului de producție. Apoi încerc să potrivesc diferite forme pentru a ajunge la stadiul final al bolidului. Având capacitatea de a muta, roti și mări formele, e incredibil de distractiv deoarece vă permite să creați unele modele interesante și unice!
După ce finalizez baza, adaug etichetele și logourile pe care le consider potrivite. Câteodată, descopăr că ce mi se părea o idee bună, nu prea arată bine când este adăugat la mașină. Când se întâmplă acest lucru, pot merge cu ușurință înapoi la acel strat și-l pot scoate sau chiar schimba cu unul nou. Este vorba despre experimentare!
Nu ești limitat doar la forme, ai la dispoziție abțibilduri și logo-uri de la mulți producători din toată lumea, să nu mai vorbim de numere, șabloane de material, steaguri sau caractere. Toate acestea vă oferă posibilitatea de a crea un vehicul după propriul plac, un vehicul unic. Poți chiar să-l planuiești și să vezi cum arată în joc înainte de a-l aduce la viață în lumea reală!
În general, Wrap Editor adaugă o altă dimensiune acestui joc NFS și este locul unde mi-am petrecut cea mai mare parte a timpului meu, în joc, până acum. Cred că toți o să fie absolut uimiți de acest lucru și sunt nerăbdător să văd toate creațiile vor urma.
Sfaturi de top Wrap Editor
Începeți cu forme de bază – Mi se pare mult mai ușor pentru a începe cu o formă de bază și de a construi de acolo, decât să mergeți direct la acoperirea mașinii cu ceva complex.
Planifică – Uită-te la mașină și la modul în care arată forma acesteia, apoi încearcă să vizualizezi pe ce tip de design mergi pentru prima dată pentru că va fi mai ușor să-ți planifici ce forme vei utiliza pentru a obține efectul dorit.
Caută inspirație – Nu e nimic rău în a te inspira din mașini reale sau alte resurse, acest lucru ajută la creșterea bibliotecii vizuale și vă permite să veniți cu idei noi!
Experimentează cu umbre și lumini – Încearcă să experimentezi cu umbra unei forme și vezi ce efect îți oferă. Poți transforma un obiect 2D în ceva ce arată tridimensional doar prin adăugarea unei siluete simple în spatele ei.
Lucrează panou cu panou – Mi se pare mai ușor să te concentrezi pe un panou. În acest fel, nu te simți copleșit de ceea ce încerci să faci și poți ținti mai sus în ceea ce-ți dorești și te poți asigura că totul se potrivește.
Chestiile simple întotdeauna vin primele – Începe cu ceva simplu la început. Încearcă un model generic pe mașină pentru a potrivi toate laturile. Este o modalitatea bună pentru a te familiariza cu modul de utilizare a Wrap Editor și instrumentele lui.
Bate-te cu instrumentul în sine – Înainte de a încerca ceva, joacă-te cu instrumentele și vezi ce fac ele. Încearcă să adaugi un abțibild, înlocuiește-l cu altceva. Obișnuiește-te cu modul de lucru al programului și asta te va ajuta foarte mult când vine vorba de a crea acel design perfect.
Distrează-te – Nu-ți face griji dacă prima lucrare nu este atrăgătoare, continuă să lucrezi la ea, și, nu uita ce-i mai important, distrează-te!
Cred că ăsta este cel mai bun NFS de la Most Wanted (2005) încoace.