Astăzi la GDC, NVIDIA a anunțat NVIDIA RTX™, o tehnologie de ray tracing (urmărire a imaginii) care le permite creatorilor de conținut și dezvoltatorilor de jocuri să randeze în timp real, la calitate cinematografică. NVIDIA RTX este un produs care are în spate 10 ani de lucru la algoritmii de grafică pe computer și la arhitecturile plăcilor video. Sistemul constă în tehnologia de ray-tracing înalt scalabilă care rulează pe o arhitectură NVIDIA Volta.
Demonstrații la GDC
Lideri ai industriei ca 4A Games, Epic, Remedy Entertainment și Unity folosesc NVIDIA RTX în cadrul demonstrațiilor de la Game Developers Conference care are loc săptămâna aceasta la San Francisco. Aceștia demonstrează cum ray tracing-ul în timp real poate oferi o grafică uimitoare, fidelă realității în jocurile pe care le vor dezvolta în viitor. Și, pentru că RTX are suport Microsoft DirectX Raytracing, de această tehnologie de ultimă oră vor putea beneficia utilizatorii de Windows de pretutindeni.
GameWorks pentru Ray Tracing
Pentru a le permite dezvoltatorilor de jocuri să profite de aceste noi capabilități, NVIDIA a mai anunțat că NVIDIA GameWorks™ SDK va adăuga un modul de ray tracing care va curăța imaginea de zgomot.
Suport pentru API-ul Microsoft DirectX Raytracing
Concepută pentru a avea suport ray tracing prin intermediul a numeroase interfețe, NVIDIA a colaborat îndeaproape cu Microsoft pentru a introduce support RTX complet pentru aplicațiile care folosesc noul API Microsoft DirectX® Raytracing (DXR).
Considerată de mult timp cea mai bună soluție pentru luminozitate, reflexii și umbre cât mai aproape de realitate, tehnologia ray tracing oferă un grad de realism mult peste tot ceea ce pot oferi tehnicile tradiționale de randare. Ray tracing-ul în timp real înlocuiește majoritatea tehnicilor folosite astăzi în randările tradiționale și oferă calcule optice realiste care duc la imitarea fidelă a modului în care lumina se comportă, ceea ce înseamnă imagini mai fidele realității.