- Grafică și Sunet
- Gameplay
- Umorul
- Dificultate
- Modul de Joc
RAD oferă o istorie alternativă în care la un moment dat, la jumătatea anilor 80, lumea a fost anihilată în focul iadului nuclear. În cele din urmă, supraviețuitorii au reușit să se strângă împreună pentru a începe reconstrucția societății. Cultura a înghețat ca urmare a apocalipsei, iar îmbrăcămintea punk, spălată cu acid și culorile neon au fost în topul modei încă de la căderea bombelor. De-a lungul secolelor următoare, un grup de supraviețuitori puși pe restaurat, cunoscuți drept „Menders”, au reușit să construiască o vastă rețea subterană de mașini destinate să purifice aerul și să purjeze toxinele radioactive care s-au îmbibat în mediu.
Personajul tău este unul dintre ultimii oameni supraviețuitori într-o zonă relativ sigură a pământului pustiu, protejat și adăpostit de mașinile Mender. Din păcate, energia utilajelor este în continuă scădere, iar bătrânul satului cere un voluntar pentru a explora deșeurile. Înainte de a pleca, personajul îndeplinește un ritual care va permite corpului său, să se adapteze la rămășițele nucleare dincolo de porțile orașului. În loc să fii rănit de radiații, le vei absorbi pentru a-ți îmbunătăți fizicul. Cu toate acestea, radiațiile sunt greu de controlat, iar modificările pe care le vor aduce vor fi imprevizibile. Personajul trebuie să învețe să folosească aceste mutații și să le stăpânească pentru reactivarea echipamentului Mender, acesta fiind principalul obiectiv al jocului.
RAD este un joc de acțiune care împrumută unele elemente din jocul Rogue. Hărțile și pozițiile inamice sunt generate aleator pentru fiecare sesiune de joc, la fel ca și mutațiile pe care le veți experimenta pe măsură ce distrugeți mutanții răi și absorbiți forța lor de viață radioactivă. Majoritatea mutațiilor sunt benefice și oferă un fel de îmbunătățire abilităților, dar câteva sunt dăunătoare și vor îngreuna lupta un pic. La fel ca și în alte titluri asemănătoare, nu veți juca niciodată același joc de două ori.
RAD poate fi destul de dificil, dar veți debloca mai multe caracteristici utile doar explorând platourile înalte ale ținuturilor Fallow. Personajul dvs. va câștiga experiență la sfârșitul fiecărei runde, indiferent dacă a avut succes sau nu, iar acest lucru va debloca beneficii pasive, cum ar fi mai multe articole de vânzare în magazine sau arme de pornire modernizate. Dacă vă întoarceți în oraș între niveluri, puteți stoca casetele utilizate ca monedă în această societate. Acestea pot fi accesate la ATM-uri, ceea ce vă poate ajuta dacă aveți nevoie de bani pentru acel upgrade sau pentru un element de vindecare. Băncând suficiente casete vă va permite să cumpărați lucruri pe credit. Cumpărarea lucrurilor la magazinul din oraș va permite proprietarului să își extindă inventarul, oferind în timp obiecte mai utile și mai puternice.
Pentru cei care doresc o provocare extremă, RAD le permite jucătorilor să activeze „chestii” care cresc semnificativ dificultatea. Unul dintre acestea face ca să nu puteți recupera nicio viață pierdută, în timp ce altul împiedică personajul dvs. să se miște, astfel încât acestea trebuie să se bazeze exclusiv pe arma sa de corp pentru a se apăra. Pentru jucătorii care doresc ca jocul să fie în favoarea lor, este posibil să începeți cu dublul cantității inițiale de sănătate, să începeți cu o mutație de atac la distanță deja disponibilă sau să crească cantitatea de daune provocate inamicilor. Aceste sisteme permit jucătorilor să regleze dificultatea jocului după bunul plac.
Jocurile lui Double Fine sunt cunoscute pentru simțul umorului, iar RAD nu face excepție. În ciuda subiectului întunecat, există un sentiment de distracție pe tot parcursul; de la descrierile articolului, la reacțiile orășenilor la corpul tău în continuă schimbare sau la animațiile atunci când evoluezi într-un mutant cu picioare de crab sau aripi de lilieci.
M-am distrat foarte mult cu RAD , deși pot spune că am jucat doar foarte puțin din joc. Încercarea de a lucra cu modificări ale corpului personajului principal este destul de amuzantă și descoperirea de noi mutații și a fost intrigantă. Nu cred că niciun studio în afară de Double Fine ar fi putut face post-apocalipsa atât de distractivă.
Mulțumim producătorului pentru cheia de review. Mai jos aveți un scurt gameplay realizat de echipa noastră.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.