Register
Or


A password will be e-mailed to you.

#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group

Enermax Squa RGB

 

GSP și Libertatea, împreună cu Lowe Group (Profero, Golin și Initiative), lansează campania #reCUPErăm, prin intermediul căreia Generația `94 încurajează Generația 2020, iar suporterii pot ajuta, prin mesajele lor, la reCUPErarea aurului în sportul românesc. Pentru a vedea mesajele celor mai titrați fotbaliști, fanii sunt invitați să descarce aplicația #reCUPErăm din App Store, să scaneze cupele de pe bulevardul Magheru, dacă sunt în București sau să intre pe www.recuperam.ro, dacă nu se află în Capitală.

 

Fără îndoială, cea mai importantă realizare fotbalistică din istoria Naționalei este prestația la Cupa Mondială din 1994, iar eroii de atunci ai selecționatei de fotbal și-au unit forțele și le transmit tinerilor jucători mesaje de încurajare prin intermediul aplicației #reCUPErăm și pe site-ul www.recuperam.ro.

 

„România se pregătește să organizeze EURO 2020 la București, iar Generația acestui European are nevoie de susținere pentru a obține calificarea la turneul final și a avea șansa să joace acasă pentru trofeul continental. Campania #reCUPErăm este despre susținerea generației tinere pentru recuperarea aurului în sportul românesc. Campionii care au atins nivelul de aur îi susțin pe cei la început de drum care luptă să îl obțină, iar fiecare dintre noi poate susține un prieten care practică un sport cu pasiune. Îi invităm pe toți fanii fotbalului și nu numai să intre în comunitatea #reCUPErăm și să aducem din nou, împreună, medialia de aur la gâtul sportivilor români”, a declarat Andreea Dinescu, Managing Director Profero.

 

Toți cei care vor să contribuie pot scrie un mesaj de susținere pentru viitorii mari sportivi pe Facebook folosind #reCUPErăm, iar sportivii consacrați îi pot surprinde pe tinerii practicanți cu un video de încurajare. Fiecare mesaj ajută la reCUPErarea aurului, atât prin suport emoțional, cât și prin umplerea steagului sportului românesc de pe site.

 

Conceptul campaniei, aplicația și website-ul #reCUPErăm au fost dezvoltate de Lowe Group (Profero, Golin și Initiative).

Lasa un comentariu
%d blogeri au apreciat:
Sari la bara de unelte