Samurai Riot Review
Grafică4
Raport calitate/preț1
Gameplay2.5
Sunet3
3.7SCOR
0.0

Sanurai Riot este un joc 2D cooperativ de tipul Bea’em up asemănător cu foarte multe jocuri Arcade, mai vechi și mai noi. Dezvoltat și distribuit de Wako Factory, jocul s-a lansat pe data de 13 septembrie 2017, iar eu am decis să îl încerc și în ceea ce urmează voi descrie experiența mea din el.

Jocul spune povestea a doi războinici carismatici, Sukane și Tsurumaru, care au fost trimiși, de Marele Maestru, cu scopul de a distruge o baza de rebeli dintr-un sat micuț, în timpul Războiului Civil. După înfrângerea primului boss, cei doi au enigmă morală, ceea ce se transformă într-un punct de bază al jocului, alegerile care pot schimba cursul poveștii. În funcție de alegerile făcute jucătorii vor putea avea parte de unul dintre cele opt sfârșituri diferite.

În descriere jocul pare foarte promițător, dar când ajungi să îl joci cu siguranță îți vei schimba părerea. În primul rând, o mare problemă pe care o are jocul este numărul foarte mic de animații, ceea ce vreau să spun este că indiferent unde vei lovi un inamic, vei avea parte de aceeași animație destul de învechită în care adversarul este aruncat în aer, unde se pune pe orizontală, iar apoi cade pe jos, unde stă câteva secunde, în care nu poate fi lovit și se ridică urmând ca acest proces să se repete, până când nu mai are viață și poți trece la alt inamic. Număr foarte mic de animații au și cele două personaje principale, având în vede că jocul este indie, de la un studio mic nu mă așteptam la prea multe, dar măcar la niște mișcări mai bine lucrate chiar aveam pretenții.

Inamicii care nu sunt foarte variați trec aproape neobservați pe lângă faptul că jocul pare că se mișcă foarte prost, deși FPS-ul era constant mișcările personajelor păreau că sunt întrerupte de vreun ping foarte mare, dar adevărul era că așa se mișcau ele.Pe lângă toate aceste bile negre, repetitivitatea jocului poate fi ignorată, dar pe parcursul jocului aveam impresia că nu am înaintat deloc, iar NPS-urile, clonele, ajută la intensificare sentimentului, să nu mai vorbim de backgrund-ul care arată desenat de parcă ar fi fost desenat de un copil de grădiniță. Singurul lucru care ar avea potențial este sistemul de cooperare cu un prieten care ar putea scoate jocul din anonimat.

Stilul grafic este asemănător desenelor animate, dar nu foarte impresionantă background-ul care este doar o poză care se repetă pe tot drumul până la finalul unui nivel. Muzica este extrem de prost aleasă, la început este un mic cinematic în care personajul principal vorbește despre onoare și familie și dintr-o dată începe un beat de hip-hop fără nicio legătură cu subiectul și face toată emoția pe care filmulețul încerca să o facă, o distrugea, ba chiar am început să mă amuz.

Samurai Riot este un joc care nu m-a impresionat pozitiv, joc care se aseamănă cu jocuri vechi de pe site-uri de tipul free games online. Prețul de 14,99$ este exagerat pentru ceea ce are de oferit și eu chiar nu îl recomand.