Sonic Mania Review
Poveste7
Grafică7.5
8.1SCOR
0.0

Sonic Mania este un platformer cu celebrul Sonic, el marchează împlinirea a 25 de lansarea primului joc din serie. Dezvoltat de Pagodawest Games și publicat de Sega pentru Nintendo Switch, Playstation 4, Xbox One și PC. El s-a lansat în întreaga lume pe data de 15 august 2017

În continuare evenimentelor din Sonic & Knuckles, Sonic împreună cu Tails observă un semnal energetic foarte puternic de pe insula Angel după care cei doi se urcă în avionul lor, Tornado, și plecă cu scopul de a investiga locul. Între timp Doctor Eggman trimite o grupare de roboți de elită pentru a ajunge înaintea eroilor noștri. Roboții doctorului găsesc sursa energiei chiar înainte ca Sonic și Tails să ajungă, semnalul venea de la o nestemată magică cunoscută sub numele de Phantom Ruby. Escadronul de roboți ai doctorului primesc puteri speciale de la piatră și îi trimit pe Sonic, Tails și protectorul insulei, Knuckles în diferite perioade din timp, unde ei încercă să îl oprească pe doctor să folosească puterea rubinului în numele răului.

Sega încercă prin acest joc să trezească sentimente de nostalgie fanilor serie și eu cred că au reușit. Gameplayul este foarte asemănător cu ceea ce ne-a mai oferit Sega în seria Sonic the Hedgehog. Jucătorul îi va putea controla pe Sonic, Tails sau pe Knuckles în aventura lor. Ca și până acum în joc te vei putea bate cu inamici mai mici care nu îți vor da prea multe bătăi de cap, dar pe parcurs ce avansezi vei fi nevoit să dobori boși care vor avea diferite puteri și se vor manifesta diferit. Hărțile sunt foarte bine realizate cu elemente foarte caracteristice Seriei cum ar fii inelele prin care vei trece doar dacă ai suficientă viteză sau arcuri care te vor propulsa spre alte nivele, și altele. Ca și până acum pentru a face un scor cât mai bun va trebui să colectezi specificele inelușe galbene. În joc vei putea găsi și câteva minigames, de exeplu în imaginea de mai sus Sonic a intrat într-o lume 3D în care este nevoit să culeagă cât mai multe puncte într-un timp cât mai scurt.

În joc vei putea să îți alegi cu cine vei vrea să joci, fiecare erou are câteva abilități speciale. Sonic poate face un „drop dash” prin care se transformă într-o bilă, prinde viteză și poate trece prin diferiți pereți, Tails poate să zboare folosindu-și cozile și poate înota, Knuckles se poate cățăra pe pereți verticali. Acțiune din joc are loc în 12 nivele, numite zone,jocul conține 8 nivele din jocuri mai vechi și 4 nivele complet noi.

Grafica este specifică acestui joc ,originală cu aceleași pătrățele în două nuanțe de maro, foarte ușor de recunoscut de oricine.

Muzica clasică, nealterată, muzică care stârnește o mulțime de amintiri.

Acest joc este special făcut pentru cei care au avut cel puțin o dată contact cu un titlu al seriei, Sonic the Hedgehog, nu cred o persoană care nu a încercat sau nu este un fan al seriei va fi foarte impresionată, de aceea consider că prețul de 19.99$ de pe Steam este puțin cam mare, dar jocul chiar este interesant și îl recomand cu mare plăcere.