Space Run Galaxy Review
Gameplay6.6
Grafică7.8
Sunet7.3
Multiplayer7
7.2Overall Score
0.0

Space Run Galaxy este un joc de cursă lungă ce are loc printre stele fiind un mix între Tower-defense și puțină acțiune care este surprinzător de acaparatoare. Este dotat cu un gameplay foarte bogat, ce îți va folosi în același timp și creierul, dar și reflexele mâinilor.

ss_b45cd7e24ea172719133aeedbfc3ebee6925d19d-1920x1080

Navele din Space Run Galaxy sunt construite cu niște spații goale, pe care le poți configura cum dorești. Fă câțiva bani și îți poți îmbunătăți nava în multe feluri. Poți adăuga arme, încărcătură și alte lucruri, cum ar fi scuturi, unități de reparații sau chiar propulsoare pentru a merge mai rapid. Toate aceste add-on-uri sunt divizate în 4 categorii: ofensivă, defensivă, utilități și de bază și pot fi cumpărate de la un mecanic atunci când ai banii și materialele potrivite. Oricum, ele pot fi instalate pe navă doar în timpul misiunii.

Toate aceste lucruri adaugă o tactică sesizabilă acestui joc. Cum întotdeauna te întâlnești cu un număr limitat de bani și materiale, va trebui să iei decizii dure pentru a putea înainta în joc. Va trebui să merg ofensiv adăugând alt tun laser sau un lansator de rachete? Va trebui să cresc nivelul încărcăturii și să pun mai multe propulsoare de viteză? Merg defensiv cu un scut sau o unitate de reparare? Arborele cu tehnologii nu este chiar atât de complex, dar îți oferă destule lucruri pentru a te întreba ce e mai bine să folosești pentru a câștiga.

ss_3fa4cd8cfce44af0f3bb7068e6a6a29306105322-1920x1080

Alt lucru care trebuie spus, este că în joc nu există buton de pauză, deci toate lucrurile trebuie abordate în timp real. În joc, vei avea întotdeauna un spațiu limitat pe care poți să montezi lucrurile, deci trebuie să fi foarte atent la ceea ce pui pe navă pentru a putea câștiga jocul fără probleme, altfel vei fi lovit de o groază de dușmani și asteroizi care plutesc în aer. Fiecare misiune trebuie câștigată înainte să se termine timpul, fiind nevoie și de viteză, nu doar de arme.

ss_b2d23a5a16e0a0592e1f4719f69853f760c55be7-1920x1080

La acest joc mai găsim și modul multiplayer, pentru experiența unui joc fără limite. Ce este interesant la acest mod, este că jucătorii pot cumpăra, schimba și ajuta între ei pentru a livra încărcăturile.

Cu toate că este repetitiv și uneori enervant, Space Run Galaxy este un joc tactical, cu o gamă largă de decizii ce vin atunci când este vorba de customizarea navei și livrarea încărcăturii.