Suicide Guy Review
Poveste și Gameplay8
Grafică7
Raport calitate/preț9
7.8Overall Score
0.0

Suicide Guy este un joc cu puzzle-uri, first person, de acțiune, plasat într-o lume a viselor. În ciuda numelui, jocul nu are nicio legătură cu cu depresia și sinuciderea în viața reală. dezvoltat de Fabio Ferrara și distribuit de Chubby Pixel, jocul s-a lansat pe data de 14 iulie 2017.

Gameplay și Poveste

Povestea nu este una foarte specială, ideea de bază este că tu, personajul principal, ai adormit pe canapea în timp ce te uitai la televizor și ai scăpat berea din mână, scopul tău este să te trezești înainte ca berea să cadă și să se spargă. Imediat după ce ai adormit, vei intra într-o lume a viselor, în care timpul ți se pare că trece normal, dar în realitate timpul trece foarte greu. Pentru a reuși să te trezești va trebui să treci prin cele 25 din nivele din mintea personajului, pentru a trece un nivel va trebui să te sinucizi folosindu-te de ceea ce ai la dispoziție.

Dificultatea nivelelor crește pe măsură ce avansezi, spre exemplu, în primul nivel (cel de sus) trebuia doar să te arunci de pe bloc, dar următoarele devin mult mai complicate pentru că apar tot felul de unelte și capcane de care trebuie să te folosești. Din câte am văzut nivelele sunt foarte inteligent lucrate și nu de puține ori am fost pus în situația de a gândi foarte serios care va fi următoarea mea mișcare.

Au existat și momente în care eram nevoit să ma folosesc de parkour pentru a ajunge într-un anumit loc, iar atunci am începu să simt că personajul se controla destul de ciudat, pe drum drept, unde nu trebuie să sari sau să te urci, personajul se simte foarte manevrabil și rapid, dar problema apare atunci când trebuie să sare de pe un stâlp pe altul. În acel moment controalele se simt prea sensibile, la apăsare unei taste personajul ori avansează prea mult, ori prea puțin și nu reușește să se prindă de marginea structurii pe care încearcă să se urce, ceea ce, după câteva repetări, devine foarte frustrant.

În mare parte jocul este bine făcut, probleme de performanță mai sunt, dar micuțe, scăderi nu foarte mari de FPS sau uneori unele obiecte din joc se distrug, dar e de înțeles având în vedere că jocul nu vine de la un studio foarte mare, de renume, plus că aceste probleme sunt foarte rare.

Stilul grafic este asemănător desenelor animate, foarte colorat cu multe elemente care se aseamănă cu jucări. Sunetul este și el bun, fiecare nivel va avea o coloană sonoră, iar uneori personajul va scote niște sunete ciudate, dar amuzante, dar nu vorbește deloc.

Suicide Guy este un joc foarte interesant, care are o poveste originală și gameplay  foarte interesant care se potrivește de minune atunci când nu ai nimic de făcut sau pur și simplu ai vrea să joci ceva nou. Prețul de 4,99$ este extrem de bun pentru ceea ce are de oferit.