Terroir este un joc creat de General Interactive Co. care oferă jucatorului controlul propriei sale moșie de Vin. Jucătorii pot crește diferite tipuri de struguri, să își administreze via, să facă vin, să își supravegheze afacerea și să își extindă plantația.

Mecanicile jocului sunt destul de complexe, așa că iată unele caracteristici pe care jocul ne oferă:
* Sistem de vreme dinamică, lucrată dupa climatul celebrei regiuni a vinului Bordeaux.
* Fiecare campanie conține în jur de 100 de ore în joc, însă jucătorii pot continua să joace fără a afecta scorul final.
* Design curat, minimalist și modele 3D minunate.
* Soundtrack original compus de formația din singapore CLARQuinet.
* Limba este valabilă doar în Engleză si Chineza Simplificată, urmând să se adauge si Franceza, Rusa, Portugheza și Italiana.

Începem la meniul tutorialului, care este cel mai bun prieten deoarece îți oferă ideile de bază a ce trebuie să faci, și ce se întâmplă. Apoi, ești pe cont propriu, trebuie să înveți caracteristicile pentru a face un vin bun, soluția optimă pentru a-ți coace strugurii, dar să nu uiți să iți menții relațiile stabile cu cei mai loiali cumpărători de vin. Apoi îți poti alege unul din cele două tipuri de struguri ( Cavernet sauvignon sau Chardonnay), și pe lângă informațiile pe care ți le oferă, îți poti da seama că din strugurii mov se face vin roșu, iar din cei verzi se face vin alb.

Stilul jocului este minimalist, de aceea este foarte drăguță, de asemenea se împrietenește bine cu muzica, iar acestea două combinate oferă un ambient plăcut și liniștit al jocului, ce te face să te joci ore în șir.

Terroir are multe de oferit și poate fii destul de amuzant uneori, acestuia îi lipsește un punct de stabilitate. În timp ce este destul de complex la capitolul struguri, vreme, și caracteristicile fiecărui vin, se simte destul de inacesibil din cauza faptului că trecerea anilor e destul de repetitivă. Destul de frustrant este și faptul că trebuie să resetezi timpul deoarece vinul fermentează prea mult, iar cumpărătorilor nu le place. Terroir are un potențial foarte mare, iar atunci când vinul tău primește 5 stele este incredibil de satisfăcător, dar chiar și câteva sute de sticle de vin ce a primit 5 stele nu poate menține o vie pentru totdeauna.