Register
Or


A password will be e-mailed to you.

The Blackout Club - PC Review
Grafică8.5
Sunet9
Gameplay6
PRO
  • Grafică
  • Sunet
  • Ideea Jocului
CONTRA
  • Gameplay
  • Multe bug-uri
7.8Scor
Reader Rating: (0 Votes)
0.0

The Blackout Club  începe cu un prolog care te pregătește pentru un joc de 10/10. Serios, este o introducere minunată atât în ​​povestea sa cât și în elementele de joc, care va avea jucători încântați să joace și să experimenteze restul jocului. Apoi continuarea lui te dezamăgește total…

Prologul pune la cale o poveste intrigantă a „The Blackout Club”, un grup de copii care sunt pregătiți pentru a afla ce se întâmplă cu lumea din cu orașul lor Redacre. Adulții din Redacre se transformă în somnambuli periculoși noaptea, dar acționează complet normal în timpul zilei, de parcă nu s-ar întâmpla nimic. Deci, depinde de copii, să descopere dovezi ale unui fel de „rău mai mare” și a încerca să recruteze cât mai multe persoane să îi ajute cu obiectivul lor.

Jocul propriu-zis nu este deloc asemănător cu introducerea. Jocul propriu-zis are o serie de misiuni generate la întâmplare pe o hartă în continuă creștere care duce … nicăieri. După ore bune de joc de același tip de misiuni, nu am descoperit nimic despre obiectivul jocului. De asemenea, nu pare să existe niciun fel de sfârșit al jocului. Am deblocat tot ce se poate debloca, cu excepția câtorva abilități și am pierdut orice interes de a juca în continuare.

Jucătorii încep într-o zonă de hub, unde își pot alege echipamentul de plecare și își pot alege puncte de îndemânare. Instrumentele de pornire constau într-o arbaletă, un aparat de electroșocuri și un cârlig de prindere; fiecare având propriile avantaje pentru diverse stiluri de joacă. Eu personal am optat să folosesc aparatul de electroșocuri sau arbaleta pentru majoritatea misiunilor, deși acest lucru se datora faptului că prietenul meu a purtat întotdeauna un cârlig de prindere. În general, majoritatea acestor instrumente ajung să fie destul de inutile în timpul misiunilor.

După începerea unei misiuni, obiectivele aleatorii sunt create și trebuie finalizate pentru a câștiga experiență și nivel. Aceste obiective implică adesea obținerea de articole de pe hartă și / sau plasarea de articole în jurul hărții (cum ar fi afișele de recrutare pentru The Blackout Club). În timp ce fac acest lucru, jucătorii trebuie să evite două tipuri de dușmani: Sleepers și Lucids. Sleepers sunt orbi (somnambuli, practic) și vor observa orice sunet în vecinătatea lor. Lucids pot vedea și auzi, așa că jucătorii trebuie să fie foarte atenți pentru a fi liniștiți și pentru a rămâne în întuneric. Există, de asemenea, drone și aparate de fotografiat care pot atrage jucătorii, dar este nevoie de noi tipuri de inamici în The Blackout Club.

Ei bine, de fapt mai există un dușman. Se numește Forma și se va afișa numai după ce jucătorul (jucătorii) a greșit de câteva ori. A fi observat, a face zgomot, a elimina inamicii și a face alți pași greșiți se adaugă la un contor invizibil. După ce acest contor este umplut, Forma apare și urmărește un anumit jucător. Jucătorii sunt capabili să închidă ochii pentru a vedea lucruri ascunse în jurul hărții, iar Forma poate doar fi văzut cu ochii închiși. Când este aproape, jucătorii au un element UI pentru a-i anunța, dar pentru a ști de fapt unde este, jucătorii trebuie să se orbească temporar. Este un mecanism grozav care descurajează încurcarea, deoarece odată ce Forma va ieși ca să obțină pe cineva, acesta nu pleacă până nu-i prinde. Dacă Forma preia mintea unui jucător, un alt jucător îl poate reînvia, deși dacă acest lucru continuă să se întâmple, jucătorul moare. 

Practic asta este. Finalizarea misiunilor pentru dobândirea de experiență, care poate fi folosită pentru a dobândi noi abilități în diferite specializări. Multe dintre abilități se simt inutile sau incomod de folosit, deși vin la îndemână din când în când. Nivelarea, mai important, deblochează zonele noi ale părții subterane a hărții, etichetate cu exactitate „labirintul”. Problema este că, deoarece misiunile sunt randomizate, harta aproape că nici nu contează. Există multe de explorat în labirint, dar proiectarea misiunii este atât de simplă și repetitivă, încât cea mai mare parte a adunării de obiecte necesare devine foarte lentă, întrucât misiunile ajung să împingă jucătorii spre diferite părți ale subteranului care se întinde continuu. 

În joc există și Stalkers. Stalkers sunt alți jucători  care îți pot invada misiunea. Ei apar ca personaje umane, dar în schimb lucrează pentru dușmani. Se strecoară, fac poze cu faptele tale, fură provizii și comit alte fapte greșite. Făcând acest lucru se poate dezlănțui forma mai devreme, provocând haos jucătorilor. Jucătorii pot găsi și prinde Stalker pentru a-i opri. Făcând acest lucru, conferă jucătorului Stalker credite pentru a juca apoi ca Stalker în alte misiuni. Problema este că, din nou, jucătorii se bazează pe Stalkers care invadează misiunea lor pentru a avea șansa de a juca ca Stalker.

 

The Blackout Club este un joc dezamăgitor. Prologul este o experiență uimitoare, iar jocul în sine, în timp ce este total diferit, m-a ținut alături de prieteni. Dar nu este un joc bun. Există prea multe bug-uri și mecanici manevrate greșit care îl trag în jos. Cred că există foarte mult potențial aici, deoarece The Blackout Club umple un gol pe piața jocurilor, dar este dezamăgitor în starea actuală.

Această recenzie se bazează pe ediția pentru PC. Mulțumim producătorului pentru cheia de review. Mai jos este disponibil un scurt gameplay realizat de echipa noastră.

 

Lasa un comentariu
%d blogeri au apreciat: