Enermax Starryfort SF30

Vampyr PS4 - Review
Poveste9.5
Sunet9.5
Gameplay8.5
Grafică8
PRO
  • Poveste interesantă
  • Coloană Sonoră
  • Personaje Complexe
CONTRA
  • Grafică
  • Timpul de încarcare
  • Sistem de luptă lent
8.9Scor
Reader Rating: (1 Vote)
10.0

După un timp îndelungat de dezvoltare și previzualizări multiple în ultimii câțiva ani, Vampyr este gata să fie jucat pe consolele noastre și să ne reamintească că există creaturi nemaipomenite acolo, altele decât zombi. Este timpul să vedem dacă așteptarea a meritat acest lucru în recenzia noastră despre Vampyr .

 

Vampyr are loc în 1918 la Londra, în timpul epidemiei de gripă spaniolă, o boală nimicitoare, ucigând în acea perioadă zeci de milioane de oameni.  Ca atare, lumea este obosită și speriată. Fiind un vampir, Jonathan își schimbă repede ritmul circadian, astfel încât el este treaz noaptea și adormit în timpul zilei. Stilul lui de viață îi dă un motiv foarte convenabil pentru a lucra la ore ciudate, întrucât devine medic de schimb de noapte la spitalul Pembroke.

Vampyr îl vede pe Dr. Jonathan E. Reid, un renumit chirurg, cunoscut pentru inventarea metodelor sigure și eficiente de transfuzie a sângelui. Jocul începe cu un bun doctor bazat puțin pe noroc; totuși, el a fost vânat de un vampir și a renăscut ca unul singur (ei sunt cunoscuți în această lume ca Ekon). După un accident oribil, Jonathan se găsește rapid pe fugă din calea oamenilor, cu niciun plan și cu mai multe întrebări decât răspunsuri. Există o narațiune interesantă care se rostogolește în Vampyr, contraindicând o profesie altruistă ca un doctor cu cea a unei ființe nemaipomenite, a cărei sete de sânge poate fi greu de stins. Jonathan este un om indecis și este de datoria jucătorului să decidă pe care căi va merge personajul, fie pentru a se răzbuna pe cel care la „făcut” sau poate să se conformeze nemuririi sale și să-i ajute pe cei care au nevoie de el.

 

Există un accent deosebit pe culorile mai întunecate din lumea jocului Vampyr. Așteptați să vedeți multe nuanțe de maro, intercalate cu iluminare de chihlimbar și, bineînțeles, sânge roșu aprins. Unreal Engine 4 forțează experiența și rulează în mod adecvat la 30 de cadre pe secundă. Modelele de caractere sunt puțin pe partea urâtă, dar, în general, starea de spirit sumbră se reflectă în detalii ale numeroaselor clădiri de pe la începutul secolului al XX-lea, ilustrate aici de Londra. Din păcate, nu au fost făcute optimizări pentru PlayStation 4 Pro, deci nu există nici un beneficiu pentru funcționarea pe consola PS4 PRO, cu excepția zgomotului redus, și turația redusă a ventilatorului comparativ cu consola stoc. Poate că acest lucru se va schimba într-o actualizare, dar în acest moment nu există nicio informare oficială. Rata cadrelor rămâne fixă, cu excepția unei zone mici a unui district, unde rata cadrelor scade din motive necunoscute.

Activitatea audio în Vampyr este minunată. Coloana sonoră este în parte egală dezordonată și revigorantă, pe măsură ce se apropie de dușmani, și coboară la un murmur călduros când Jonathan se conversează cu localnicii. Toate personajele sunt pe deplin exprimate, și destul de bine se comportă în joc. Chiar și ecranul de pornire al lui Vampyr include coloană sonoră interesantă, iar pe măsură ce meniurile sunt retrase din joc, îi amintesc jucătorului că sunt în interiorul capului lui Jonathan, încercând să nu piardă legătura cu umanitatea sa.

RPG-urile includ, de obicei, un fel de sistem de clasă. Vampyr eschivează în favoarea acordării accesului la toate abilitățile disponibile, pentru un preț. Odată ce nivelul lui Jonathan este destul de înalt, el devine eligibil pentru a-și îmbunătăți abilitățile. Dar experiența este un produs rar în aceste zile. Completarea misiunilor va ajuta la acordarea de experiență ( XP ), dar cea mai mare sursă de puncte valoroase este de a suge sângele cetățenilor din fiecare din cele patru districte din Londra.

În cadrul lui Vampyr există un mecanism de joc bine pus la punct. Rezidenții vor contracta boli de tot felul, de la oboseală generală și dureri de cap, până la anemie și sepsis. Jonathan este capabil să colecteze ingrediente, cum ar fi hipocloritul de sodiu și tartratul feros. Combinarea acestor ingrediente în flacoane din sticlă vor produce medicamentele necesare pentru a vindeca afecțiunile. Rețetele trebuie să fie deblocate la un banc de lucru, unde se desfășoară și crafting-ul real. Aceste rețete sunt „pre-ambalate”, adică, Jonathan are fie toate ingredientele și poate face produsul, fie nu are numărul suficient de ingrediente și nu poate face obiectul respectiv. Aceeași stație de lucru este utilizată și pentru a crea upgrade-uri la arme, presupunând că piesele corespunzătoare sunt găsite în recipiente și pe dușmanii căzuți. În cele din urmă, Jonathan poate, de asemenea, să facă medicamente pentru el însuși, pentru vindecare, rezistență sau stimulare a sângelui pentru puterile sale vampirice.

 

Pe măsură ce Jonathan vorbește cu mulți locuitori tulburați din fiecare zonă, sugestiile pot fi descoperite, dezvăluind informații personale despre ei. Acest lucru crește numărul XP obținut de la acea persoană dacă este îmbrățișat (termenul Ekon pentru eliminarea cuiva din sânge). Dar majoritatea oamenilor au legături cu unul sau mai mulți alți rezidenți, care vor deveni demoralizați dacă vor dispărea prea mulți prieteni și cunoștințe. Fiecare raion are o stare de sănătate, variind de la sterilizat la critic. Cu cât mai mulți oameni sunt vindecați de boli, cu atât mai sănătos se urcă districtul și viceversa. Dacă prea mulți oameni mor sau lipsesc, raionul poate deveni ostil. Un district ostil este o veste proastă – questurile devin indisponibile, iar zona devine plină de creaturi puternice și înfometate de sânge.

 

Pentru a complica în continuare problemele, fiecare district are și anumiți membri care servesc drept pilon al comunității. Dispariția lor înfloritoare sau bruscă are ramificații aproape imediate și cu siguranță monumentale pentru întreaga zonă. În anumite momente cruciale ale campaniei, viitorul districtului se află în mâinile lui Jonathan, deoarece el ia decizii cheie cu privire la cine să ajute și cine să scape de deciziile care au ramificații de durată și neprevăzute. Un set complet diferit de consecințe așteaptă fiecare moment cheie, dintre care unele nu vor veni. După cum sa raportat anterior, nu există sloturi salvate (ceea ce înseamnă că nu puteți salva manual), deoarece pot exista doar trei sloturi de salvare diferite. Vampyr auto-salvează frecvent, asigurându-se că jucătorii trebuie să trăiască cu alegerile lor. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că moartea nu încetinește prea mult progresul, ceea ce este un lucru bun având în vedere cât de grele sunt unele întâlniri. În ciuda acestei economii automate frecvente, reîncărcarea unei zone după moarte durează și o perioadă surprinzător de lungă.

Așa cum se pare că este evident până acum, Vampyr are un accent puternic pe conexiunile interpersonale. Într-adevăr, o mulțime din campanie este cheltuită vorbind cu oamenii, și distrage-cheie de informații. Interacțiunile sunt credibile și toate personajele se comportă în moduri care se potrivesc personalităților lor. Acest lucru atenuează lovitura lui Vampyr, este mai puțin decât o luptă stelară. Deoarece nu există creație de caractere bazată pe clasă, jucătorul este blocat de viteza lui Jonathan sau, mai degrabă, de lipsa acestuia. El se mișcă foarte încet atunci când nu aleargă sau folosind o putere vampirică, și leagă toate armele la corp destul de încet. Nu există o opțiune reală de atac rapid, dar cel puțin liniile și alte mișcări nu costă prea multă rezistență și pot fi executate în succesiune rapidă. Dușmanii ajung repede la statutul de supraviețuitori, de multe ori îl ucid pe Jonathan. Aceasta este forma lui Vampyr de un nivel de dificultate – jocul se presupune că devine mai ușor odată ce Jonathan le bea sângele dușmanilor în favoarea sănătății unui district.

 

Vampyr are nevoie de o abordare metodică, la fel ca și medicul. Persoanele înșelătoare (non-cetățenești) reapar de fiecare dată când jucătorul își îmbunătățește abilitățile prin a dormi într-un pat într-o ascunzătoare. Asta înseamnă că, curățarea unei zone de dușmani este valabilă doar pentru o noapte, ceva ce trebuie amintit. În plus, nivelul inamicului crește, de asemenea, pe măsură ce Jonathan devine mai puternic, asigurându-se că, călătoriile repetate în aceeași zonă nu sunt niciodată foarte ușoare. Actualizarea statisticilor de arme devine rapidă, mai ales pentru cei care doresc să finalizeze jocul fără a suge inutil sângele oricărei victime. În timp ce armele cu lovituri grele vor face pagube substanțiale, ele sunt greu de folosit și, de obicei, lupta se reduce la izolarea dușmanilor individuali, evitarea atacurilor și așteptarea momentului potrivit pentru a lovi.

Vampyr va oferi ore întregi de divertisment. Puteți fi vampirul pe care voi v-ați dorit dintotdeauna să fiți, ca și nemilos sau binevoitor așa cum doriți. Deciziile grele de viață sau de moarte garantează totuși că jucătorii vor dori să alerge prin campanie de mai multe ori pentru a vedea cum lucrurile s-ar juca diferit prin uciderea sau salvarea anumitor persoane sau prin actualizarea anumitor abilități mai devreme sau mai târziu. Vampyr este o experiență cinematografică, cu un singur jucător, care merită foarte mult timp și bani. O aventură interesantă îi așteaptă pe cei care sunt dispuși să-și scufunde timpul în Vampyr .

Informații:

Acest joc este dezvoltat de DONTNOD Entertainment și publicat de Focus Home Interactive . În prezent este disponibil pe PS4, XBOX ONE și PC. Această copie a jocului a fost obținută prin intermediul editorului și examinată pe PS4 Pro . Aproximativ 30 de ore de joc au fost dedicate modului single-player, iar jocul a fost finalizat . Nu există moduri multiplayer.

Potrivit ESRB jocul este evaluat ( doar adulți, 18+ ) și conține: Sânge, Violență Intensă, Teme sexuale, Limbaj puternic, Utilizare de Droguri. NU ESTE RECOMANDAT COPIILOR !

Modurile ColorBlind: Nu există opțiuni colorblind disponibile.

Textul din subtitrări poate fi redimensionat.

Controale : Butoanele nu pot fi remapate.

 

Mai jos aveți disponibil un video cu gameplay-ul nostru.

Lasa un comentariu
%d blogeri au apreciat:
Sari la bara de unelte